Update på til gynækolog med eller uden kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2014

Babydrøm

newsence skriver:

Hej.. Jeg er selv de 10-12 kg for stor.. Jeg var hos en i hillerød... Jeg blev sgu aldrig vejet og hun var bare så sød hele vejen igennem og alle mine skrække mm blev der taget hånd om... Hun var jordmoder og havde klinik ned manden der var gynækolog men han tog sig kun af sygdomme og div undersøgelser så det var hende jeg blev behandlet hos og fik en skøn datter... Han er ikke så rar men var kun hos ham en gang... Så prøv at finde en anden

Tak for dit svar ja vil også prøve at finde en anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

ønskebørn74

Ville lige give jer en lille update, selvom det er ca. 1 1/2 uge siden jeg var til gynækolog.

Det gik rigtig dårligt. Hun var slet ik sød og imødekommende. Hun virkede ret ligeglad med vores problem. Resultatet af undersøgelsen er at hun synes jeg er meget overvægtig og skal tabe mig, og så kan jeg få en ny tid om 3 mdr. for at se hvordan det er gået og om hun så vil give mig den der skylning mm. eller ej. 

Havde det virkelig dårligt da vi gik derfra. Vi synes at hun havde sagt at det er min egen skyld at jeg ik er blevet gravid. Ja jeg vejer lidt for meget, men er slet ik det jeg vil kalde meget overvægtig. Jeg har runde former, hvilket jeg er glad for  hendes tabel siger jeg kun skal veje 70 kg, så jeg vejer nok 10-12 kg for meget. Det er lang tid siden jeg har været på vægten. Men føler mig slet ik så tyk som hun og hendes tabel synes. 

Håber på at få en god oplevelse ved en anden gynækolog Er der nogle af jer der kender en sød kvindelig gynækolog i kbh eller i Odense?  

Ikke nogen kvinde.. Men havde den flinkeste mand, med stor empati.. Og hans kone er hans sygeplejerske.. Han heder John Dræby og inseminerer også.. Odense C

Anmeld

15. juli 2014

Babydrøm

ønskebørn74 skriver:

Ikke nogen kvinde.. Men havde den flinkeste mand, med stor empati.. Og hans kone er hans sygeplejerske.. Han heder John Dræby og inseminerer også.. Odense C

Okay tak for dit svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.