Ville lige give jer en lille update, selvom det er ca. 1 1/2 uge siden jeg var til gynækolog.
Det gik rigtig dårligt. Hun var slet ik sød og imødekommende. Hun virkede ret ligeglad med vores problem. Resultatet af undersøgelsen er at hun synes jeg er meget overvægtig og skal tabe mig, og så kan jeg få en ny tid om 3 mdr. for at se hvordan det er gået og om hun så vil give mig den der skylning mm. eller ej.
Havde det virkelig dårligt da vi gik derfra. Vi synes at hun havde sagt at det er min egen skyld at jeg ik er blevet gravid. Ja jeg vejer lidt for meget, men er slet ik det jeg vil kalde meget overvægtig. Jeg har runde former, hvilket jeg er glad for
hendes tabel siger jeg kun skal veje 70 kg, så jeg vejer nok 10-12 kg for meget. Det er lang tid siden jeg har været på vægten. Men føler mig slet ik så tyk som hun og hendes tabel synes.
Håber på at få en god oplevelse ved en anden gynækolog
Er der nogle af jer der kender en sød kvindelig gynækolog i kbh eller i Odense?
Ikke nogen kvinde.. Men havde den flinkeste mand, med stor empati.. Og hans kone er hans sygeplejerske.. Han heder John Dræby og inseminerer også.. Odense C
Anmeld