Update på til gynækolog med eller uden kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
12 svar
5 synes godt om
15. juli 2014

Babydrøm

Ville lige give jer en lille update, selvom det er ca. 1 1/2 uge siden jeg var til gynækolog.

Det gik rigtig dårligt. Hun var slet ik sød og imødekommende. Hun virkede ret ligeglad med vores problem. Resultatet af undersøgelsen er at hun synes jeg er meget overvægtig og skal tabe mig, og så kan jeg få en ny tid om 3 mdr. for at se hvordan det er gået og om hun så vil give mig den der skylning mm. eller ej. 

Havde det virkelig dårligt da vi gik derfra. Vi synes at hun havde sagt at det er min egen skyld at jeg ik er blevet gravid. Ja jeg vejer lidt for meget, men er slet ik det jeg vil kalde meget overvægtig. Jeg har runde former, hvilket jeg er glad for  hendes tabel siger jeg kun skal veje 70 kg, så jeg vejer nok 10-12 kg for meget. Det er lang tid siden jeg har været på vægten. Men føler mig slet ik så tyk som hun og hendes tabel synes. 

Håber på at få en god oplevelse ved en anden gynækolog Er der nogle af jer der kender en sød kvindelig gynækolog i kbh eller i Odense?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2014

SandraXOXO

Arg nogle mennesker mangler simpelthen både empati og pli! So what om du vejer lidt for meget. Derfor kan man altså godt vise forståelse og være sød! Ih Jeg er så irriteret på dine vegne. Håber ikke du mister modet og troen på at der heldigvis er massere søde mennesker der gerne vil hjælpe. Har du overvejet at skifte til en anden gynækolog?

Anmeld

15. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ked af du havde en dårlig oplevelse. 

Men såvel det offentlige som det private,har nogle retningslinjer for kvindernes BMI,som de skal efterleve,og det hedder max 30 i det offentlige og 35 i det private.

Og i langt de fleste tilfælde,vil man blive afvist,hvis tallet er højere,men hun kunne nu godt have sagdt det lidt mere diplomatisk end det du fortæller,det er jo ikke lige frem en måde,der giver blod på tanden. 

Anmeld

15. juli 2014

Babydrøm

SandraXOXO skriver:

Arg nogle mennesker mangler simpelthen både empati og pli! So what om du vejer lidt for meget. Derfor kan man altså godt vise forståelse og være sød! Ih Jeg er så irriteret på dine vegne. Håber ikke du mister modet og troen på at der heldigvis er massere søde mennesker der gerne vil hjælpe. Har du overvejet at skifte til en anden gynækolog?

Tak hvor er du sød  Jeg var rigtig ked og irritereret. Synes slet ik at det var i orden den måde hun var på. Min kæreste var rystet over at hun var sådan. Var så glad for at han var med.

Ja jeg vil have en ny gynækolog, jeg vil aldrig hen til hende igen! Kender du en sød kvindelig gynækolog i Kbh eller i Odense?  

Anmeld

15. juli 2014

Babydrøm

Mor_til_3_unger skriver:

Ked af du havde en dårlig oplevelse. 

Men såvel det offentlige som det private,har nogle retningslinjer for kvindernes BMI,som de skal efterleve,og det hedder max 30 i det offentlige og 35 i det private.

Og i langt de fleste tilfælde,vil man blive afvist,hvis tallet er højere,men hun kunne nu godt have sagdt det lidt mere diplomatisk end det du fortæller,det er jo ikke lige frem en måde,der giver blod på tanden. 

Tak hvor er du sød 

Ja regnede også med at det er pga. nogle retningslinjer. Men ja hun kunne godt have været sødere. Nej slet ik, tværtimod  Og forstår ik hvorfor hun ik vil give mig den der skylning, hvis det kunne hjælpe..

Anmeld

15. juli 2014

esioul

Babydrøm skriver:

Ville lige give jer en lille update, selvom det er ca. 1 1/2 uge siden jeg var til gynækolog.

Det gik rigtig dårligt. Hun var slet ik sød og imødekommende. Hun virkede ret ligeglad med vores problem. Resultatet af undersøgelsen er at hun synes jeg er meget overvægtig og skal tabe mig, og så kan jeg få en ny tid om 3 mdr. for at se hvordan det er gået og om hun så vil give mig den der skylning mm. eller ej. 

Havde det virkelig dårligt da vi gik derfra. Vi synes at hun havde sagt at det er min egen skyld at jeg ik er blevet gravid. Ja jeg vejer lidt for meget, men er slet ik det jeg vil kalde meget overvægtig. Jeg har runde former, hvilket jeg er glad for  hendes tabel siger jeg kun skal veje 70 kg, så jeg vejer nok 10-12 kg for meget. Det er lang tid siden jeg har været på vægten. Men føler mig slet ik så tyk som hun og hendes tabel synes. 

Håber på at få en god oplevelse ved en anden gynækolog Er der nogle af jer der kender en sød kvindelig gynækolog i kbh eller i Odense?  

Hmm hvad er BMI hvis jeg må spørge? 

Der hvor jeg er tilknyttet hedder det max 30. 

Lyder som en rigtig øv oplevelse 

Anmeld

15. juli 2014

Flomse

Babydrøm skriver:

Øv, det var da en meget ubehagelig oplevelse.

Jeg har været hos Gyn. Lisbeth Eriksen i København, og hun er bare noget af det sødeste menneske. Jeg er også overvægtig, 10-15 kg, men det blev overhovedet ikke nævnt. De tog mig også hurtigere ind, fordi jeg nærmede mig de 40 år, så jeg skulle bare i gang hurtigst muligt.

Hun er typen, der skriver kærlig hilsen når hun afslutter en mail  

Anmeld

15. juli 2014

Newsence

Babydrøm skriver:

Hej.. Jeg er selv de 10-12 kg for stor.. Jeg var hos en i hillerød... Jeg blev sgu aldrig vejet og hun var bare så sød hele vejen igennem og alle mine skrække mm blev der taget hånd om... Hun var jordmoder og havde klinik ned manden der var gynækolog men han tog sig kun af sygdomme og div undersøgelser så det var hende jeg blev behandlet hos og fik en skøn datter... Han er ikke så rar men var kun hos ham en gang... Så prøv at finde en anden

Anmeld

15. juli 2014

Babydrøm

esioul skriver:

Hmm hvad er BMI hvis jeg må spørge? 

Der hvor jeg er tilknyttet hedder det max 30. 

Lyder som en rigtig øv oplevelse 

Det må du gerne, men kan slet ik huske det 

Ja var det også 

Anmeld

15. juli 2014

Babydrøm

Øv, det var da en meget ubehagelig oplevelse.

Jeg har været hos Gyn. Lisbeth Eriksen i København, og hun er bare noget af det sødeste menneske. Jeg er også overvægtig, 10-15 kg, men det blev overhovedet ikke nævnt. De tog mig også hurtigere ind, fordi jeg nærmede mig de 40 år, så jeg skulle bare i gang hurtigst muligt.

Hun er typen, der skriver kærlig hilsen når hun afslutter en mail  

Mange tak for dit svar Lyder som en rigtig god oplevelse  Hende vil jeg prøve at ringe til, hun lyder rigtig sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.