Skal politiet indblandes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2014

Mutti2

Anonym skriver:

Hej kære kvinder og evt. mænd. 

Jeg har i denne tråd valgt at være anonym, da jeg ikke ønsker at komme i klemme. En af mine nærmeste venner er lige blevet forladt af sin kæreste og dette har ramt min ven hårdt, efter som at han efterfølgende fandt ud af at hun havde været sammen med min eks kæreste. (Der har været problemer med eks kæresten før. 

Problemet er så det at hun slog op da hun var på ferie og har en masse tøj og personlige ting liggende i den lejlighed de bor i, derudover har de købt mange møbler sammen, dog er det min ven der har betalt for ALT, af frygt for at hun ville komme og "tømme" huset mens han er på arbejde, har han fået skiftet låse og kæresten skriver nu at dette er ulovligt, da hun er tøj opbevaret der. Så spørgsmålet til jer kloge kvinder, er det der?? Han har selvfølgelig været der når hun ville ind og ikke nægtet hende adgang. (Det er kun ham der står på lejekontrakten) 

Jeg oplevede det samme for en del år siden. Min ex skiftede låsen på vores (lejede) hus.
Efter 14 dage kunne jeg komme og hente det yderst nødvendige. Mens resten af mine personlige ting, tog min advokat næsten 1/2 år's kamp for at få det udleveret.

Så jeg er ret sikker på at politiet ikke gør særligt meget i den situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Anonym trådstarter

Tror hun er adresse der, men har ikke betalt leje for denne måned. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.