Jeg er blevet enorm! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Lukas&Liam<3

Hvor bor du henne af? -hvis du selvfølgelig vil ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Anonym skriver:

Kære søde kvinder

Jeg fødte i januar en lækker dreng. Jeg vejede omkring 70 kg før graviditeten og havde tabt mig 25 kg på et halvt års tid. Jeg tog 15-20 kg på efter graviditeten og har sgu ikke rigtig tabt mig siden, andet end vægten af baby og det andet obligatoriske man taber. Jeg har derimod taget på 

Det er ene og alene min egen skyld! Jeg lever af sodavand, kage og krydderboller. Jeg er alene med min søn og har ingen mulighed for pasning af ham i hverdagen og tabte mig en del før graviditeten ved at løbe og træne, men det er svært med ham på armen. Og mht maden er jeg bare så smadret, jeg orker ikke at lave noget og er heller ingen ørn i køkkenet. Men det holder jo ikke det her - jeg skal ned i vægt og op i energi niveau. Jeg er fuld af dårlige undskyldninger og har svært ved at tage mig sammen, har brug for et spark bagi og nogle gode redskaber. Så tøser, nogen gode råd? Nemme opskrifter, mulige træningsformer, motivations fremmere? Har ikke rigtig nogle venner eller veninder i den by jeg bor i så kan ikke smutte afsted med nogen! Jeg går pt på barsel, med pr 1/9 er jeg tilbage på seminariet og sønnen i vuggestue.

Håber nogen kan komme med gode råd 

Lad være med at købe de usunde sager!! Kan godt forstå at det er svært og uoverskueligt at skulle træne når du står i din nuværende situation, men dine dårlige madvaner kan du altid gøre noget ved!

På proteinopskrifer.dk finder du rigtig mange gode og sunde opskrifter! Endda kage og pizza

Et super godt alternativ til "midnight cravings" er honningmelon. En hel honningmelon fylder meget, men indeholder kun 150-160kcal.

Håber at du kommer på rette spor igen

Anmeld

14. juli 2014

PST

Anonym skriver:

Kære søde kvinder

Jeg fødte i januar en lækker dreng. Jeg vejede omkring 70 kg før graviditeten og havde tabt mig 25 kg på et halvt års tid. Jeg tog 15-20 kg på efter graviditeten og har sgu ikke rigtig tabt mig siden, andet end vægten af baby og det andet obligatoriske man taber. Jeg har derimod taget på 

Det er ene og alene min egen skyld! Jeg lever af sodavand, kage og krydderboller. Jeg er alene med min søn og har ingen mulighed for pasning af ham i hverdagen og tabte mig en del før graviditeten ved at løbe og træne, men det er svært med ham på armen. Og mht maden er jeg bare så smadret, jeg orker ikke at lave noget og er heller ingen ørn i køkkenet. Men det holder jo ikke det her - jeg skal ned i vægt og op i energi niveau. Jeg er fuld af dårlige undskyldninger og har svært ved at tage mig sammen, har brug for et spark bagi og nogle gode redskaber. Så tøser, nogen gode råd? Nemme opskrifter, mulige træningsformer, motivations fremmere? Har ikke rigtig nogle venner eller veninder i den by jeg bor i så kan ikke smutte afsted med nogen! Jeg går pt på barsel, med pr 1/9 er jeg tilbage på seminariet og sønnen i vuggestue.

Håber nogen kan komme med gode råd 

Hej med dig ! 

Det vigtigste er selve beslutningen om, at gøre noget ved problemet  

Det lyder til, at du har en del at se til - hvad med at tage projektet i etaper? Sørg for, at du fremover (fx den næste uge) altid får et sundt morgenmåltid, og så bygger du på med frokosten og aftensmaden sørg for at gøre det til et sundt projekt - og som en af de andre nævne, så gå en masse lange turer med barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.