Ildelugtende blod efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Mor Christa

Jeg fødte for 1,5 mdr siden.. Her stoppede barselsflåden først for en uge siden, og det stank lige til det sidste fy for den! Men det er helt normalt :-) 

efter første fødsel stoppede det efter 3 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

esiuol22

Lugtede også meget fælt efter fødslen, og havde ingen infektion, tror også det er tiltagende smerter og feber man skal være OPS på.

Og tillykke med den lille  

Anmeld

14. juli 2014

Jibbe

Lisbeth Jess der har svaret du skal få det undersøgt er sundhedsplejersken her på baby.dk så ville nok følge hendes råd mit lugtede ikke så jeg blev nervøs over det. Så det lyder vildt.

hellere et opkald for meget til lægen! 

Anmeld

14. juli 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Altså jeg er stadig meget øm der hvor jeg er blevet syet, men det er vel meget normalt? Det har i hvert fald ikke rigtig gjort mindre ondt end det gør nu, og jeg er nok en smule mere aktiv end hvad jeg egentlig burde da jeg er alene.

Men det gør ikke ondt i maven med mindre jeg har gået for meget, og det holder jo op igen når jeg så får slappet af. 

bare læg mærke til det - du er ikke i tvivl .. jeg kunne seriøst ikke komme ud af sengen da jeg vågnede en morgen ..

Anmeld

14. juli 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja nu er det ikke ret længe siden jeg fødte, men jeg er virkelig kommet i tvivl. 
Er det normalt at have rigtig grimt lugtende blod efter fødsel? - Det er nu ca en uge siden jeg fødte. 
Min blødning er aftagende og pt cirka samme styrke som en mild mensblødning, men det lugter virkelig ikke godt. Det er lidt svært at beskrive, men vil nok sige at det lugter noget a la død fisk 

Er det normalt??? 

Ja, det er helt normalt - det stinker!

Jeg blødte i lidt over en uge, og det stoppede først med at lugte da jeg stoppede med at bløde, uanset hvor meget jeg vaskede..

Og mine første 3 mens efter det lugtede heller ikke af blomster! Men derefter blev det normalt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.