knibe øvelser kan ikke andre råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Lukas&Liam<3 skriver:

Du kan få sådan nogle bækkenbunds kugler dem "holder" man ubevidst "om" og skulle vidst gøre godt

Dem tror jeg da jeg vil forsøge med først så de er da lidt billiger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

fo82

Anonym skriver:

Har prøvet det hele du foreslår men intet virker.
Kan sagens stoppe strålen når jeg tisser og der kan jeg så mærke musklerne men jeg kan ikke lave knibet igen overhovedet.

Så må du gøre det når du tisser af flere omgange til den sidder der ;-) 

øvelse gør mester ;-) eller start til ridning - så kommer det helt naturligt i det du driver på hesten og trækker lænden an (som man siger) der kipper du let i sædet ved hjælp af mavemuakler og bækkenbund ;-) (samme øvelse kan laves på en yoga bold :-) )

Anmeld

13. juli 2014

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Dem tror jeg da jeg vil forsøge med først så de er da lidt billiger

Meget, og var lige inde og læse og der stod et sted at nogle lgså blev mere bevidste om hvad der skete der nede

Anmeld

13. juli 2014

FruK

Jeg tror ikke på de der maskiner, der påstår at træne musklerne uden at man selv gør noget.

Træning er det der skal til. Hvis du ikke kan, så bliv ved at træne - så kommer det. I øvrigt "spænder man op" under mange former for træning, på en måde som også træner bækkenbunden - hvis man gør det rigtigt. F.eks. hvis du går på forskellige hold i et fitness center.

Prøv at lægge dig på ryggen med knæene bøjet op og to fingre på maven i hver side, lige ved siden af hoftebenet. Koncentrer dig om at spænde bækkenbunden.... Hvis det lykkes, vil du kunne mærke, at det bliver "hårdt" under dine fingre - det hjalp mig til at finde ud af, hvornår jeg gjorde det rigtigt. 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg tror ikke på de der maskiner, der påstår at træne musklerne uden at man selv gør noget.

Træning er det der skal til. Hvis du ikke kan, så bliv ved at træne - så kommer det. I øvrigt "spænder man op" under mange former for træning, på en måde som også træner bækkenbunden - hvis man gør det rigtigt. F.eks. hvis du går på forskellige hold i et fitness center.

Prøv at lægge dig på ryggen med knæene bøjet op og to fingre på maven i hver side, lige ved siden af hoftebenet. Koncentrer dig om at spænde bækkenbunden.... Hvis det lykkes, vil du kunne mærke, at det bliver "hårdt" under dine fingre - det hjalp mig til at finde ud af, hvornår jeg gjorde det rigtigt. 

Okay tak

Anmeld

14. juli 2014

Anonym trådstarter

Lukas&Liam<3 skriver:

Meget, og var lige inde og læse og der stod et sted at nogle lgså blev mere bevidste om hvad der skete der nede

Så er kuglerne købt og afprøvet men det dur bare over hovedet ikke Øv :-( jeg kan ikke knibe om dem eller rigtig mærke dem og når jeg så går rundt falder de bare ud kan ikke mærke at knibe om dem selv om jeg kan fornemme de er ved at falde ud.
Ved slet ikke hvad jeg skal Gøre det ødelægger mit sex liv og vis jeg griner ekstram kan jeg osse have svært ved at holde mig 100% :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.