knibe øvelser kan ikke andre råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
15 svar
2 synes godt om
13. juli 2014

Anonym trådstarter

Hjælp jeg kan ikke lave knibe øvelser :-(
Fødte for 13uger siden har ikke kunne lave knibe øvelser hverken før i mens eller efter min graviditet.
Har virkelig prøvet
jeg har kikket på de verse sidder Været ved en Fys der er uddannet i speciale i bækkenbunden.
Men det dur desværre ikke .
Kunne Heller ikke presse det rigtig sted hend da jeg skulle føde så jeg har bare ikke bevist kontakt der nede.
Har ikke problemer med at tisse i bukserne eller noget. Men

Nå men mit problem er osse det ødelægger lidt mit sex liv syntes ikke jeg er stram nok mere og bliver for våd :-(

nogle der har andre råd ind at skulle knibe ?

Har fundet sådan en maskine dims som træner bækkenbunden nogle der har erfaringer med den ?

http://xn--bkkenbundstrner-xlbl.dk/?gclid=COLLtIru wr8CFcgAcwodSFwAyw&doing_wp_cron=1405274137.69 35789585113525390625 ?

Er osse bange for vis den nu ikke virker er det mange penge men vis den nu Gør er det gode penge givet ud.

Håber nogle søde kvinder her inde har nogle gode råd tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Lukas&Liam<3

Du kan få sådan nogle bækkenbunds kugler dem "holder" man ubevidst "om" og skulle vidst gøre godt

Anmeld

13. juli 2014

B&J

det er stadig ikke særlig længe siden du har født og jeg kan godt knibe øvelser men desværre er jeg for dårlig til at huske dem. MEN det tog stadig tid fra man havde født også til sexen var den samme Husk du har jo lige født

Anmeld

13. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Gav fyssen dig ikke nogen råd?  

Anmeld

13. juli 2014

Lililili

Du skal lade som om, du prøver at holde på en prut  

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Gav fyssen dig ikke nogen råd?  

Jo det gjorde hun men hun sagde så osse at der bare var nogle der ikke havde en bevist følelse omkring musklerne der nede og som der bare ikke kunne få det :-)

Anmeld

13. juli 2014

fo82

LiLyKa skriver:

Hahahahaha :-D :-D 

Jeg har hørt at man skal forestille sig at man seriøst er ved at tisse i bukserne - og man skal holde sig. Eller prøv med at kappe strålen når man er på toilet så man får fornemmelsen ;-)

det lyder lidt fesent - men prøv at knibe f.eks under sex - tro mig din mand skal nok reagere hvis du gør det rigtigt :-)

emler op med en finger og æv - du kan tydeligt mærke musklen stramme når du kniber sammen. 

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Det råd har jeg osse fået mange gange men jeg har bare ikke en bevist følelse omkring det desværre.

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Hahahahaha :-D :-D 

Jeg har hørt at man skal forestille sig at man seriøst er ved at tisse i bukserne - og man skal holde sig. Eller prøv med at kappe strålen når man er på toilet så man får fornemmelsen ;-)

det lyder lidt fesent - men prøv at knibe f.eks under sex - tro mig din mand skal nok reagere hvis du gør det rigtigt :-)

emler op med en finger og æv - du kan tydeligt mærke musklen stramme når du kniber sammen. 

Har prøvet det hele du foreslår men intet virker.
Kan sagens stoppe strålen når jeg tisser og der kan jeg så mærke musklerne men jeg kan ikke lave knibet igen overhovedet.

Anmeld

13. juli 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er stadig ikke særlig længe siden du har født og jeg kan godt knibe øvelser men desværre er jeg for dårlig til at huske dem. MEN det tog stadig tid fra man havde født også til sexen var den samme Husk du har jo lige født

Ved godt jeg lige født men jeg kunne Heller ikke lave øvelserne før jeg blev gravid og Heller ikke da jeg var gravid.
Og det ændre sig jo ikke vis jeg ikke får knibet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.