Har I et bud på, hvad det er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

esiuol22

Hej en smart metode, er at prøve at trygge dem med et klart gennemsigtigt glas, hvis de ikke forsvinder er det en god oplysning at give vidder til lægen.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Tak til jer alle for svar

/ Taco78 

Anmeld

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
esiuol22 skriver:

Hej en smart metode, er at prøve at trygge dem med et klart gennemsigtigt glas, hvis de ikke forsvinder er det en god oplysning at give vidder til lægen.  

Jeg kendte ikke lige den metode - tak Men min ældste blev indlagt med blodforgiftning for 3 år siden, så der fandt vi også ud af, at udslæt helst skal gå væk ved tryk

/ Taco78 

Anmeld

13. juli 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

mit bud er skoldkopper.god bedring

Anmeld

13. juli 2014

esiuol22

Jeg kendte ikke lige den metode - tak Men min ældste blev indlagt med blodforgiftning for 3 år siden, så der fandt vi også ud af, at udslæt helst skal gå væk ved tryk

uha sikke en oplevelse, så sidder det dybt i en hver gang der er noget, der minder lidt om kan jeg forestille mig, sådan har jeg det nemlig efter min den store fik meningitis.

Det var en sød sygeplejerske der fortalte mig fidusen, og faktisk rart lige at vide lidt om hvad man kan holde øje med der hjemme, så begge mine for undersøgt blodudtrækninger i huden med glas og skal finde navlen for at se der ikke er stivhed i nakken, ud over alt det andet man selvfølge holder øje med ved sygdom.

Anmeld

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
lisbeth jess skriver:

mit bud er skoldkopper.god bedring

Der er ikke blærer på... Endnu da vi må se, hvad det udvikler sig til tak for svar!!

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.