Har I et bud på, hvad det er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.129 visninger
15 svar
4 synes godt om
13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Ja, som overskriften siger, er der måske nogen, der ved hvad det her er?? Det sidder primært på mave, bleområdet og lårene. Det er helt glad, når man mærker på det..
Han har fået lidt feber nu her til aften og har været meget pylret i dag, men han har også kun sovet 15-20 min i bilen på vej til zoo, så han har jo selvfølgelig været meget træt..

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Taco78 skriver:

Ja, som overskriften siger, er der måske nogen, der ved hvad det her er?? Det sidder primært på mave, bleområdet og lårene. Det er helt glad, når man mærker på det..
Han har fået lidt feber nu her til aften og har været meget pylret i dag, men han har også kun sovet 15-20 min i bilen på vej til zoo, så han har jo selvfølgelig været meget træt..

Hov billedet kom ikke med...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

/ Taco78 

Anmeld

13. juli 2014

Hullabullabulla

Taco78 skriver:

Noget nældefeber af en art?
Ellers kan det være varmeknopper..

Anmeld

13. juli 2014

moaren

Hmm....ja, tænker også varmeknopper. Der har ikke været feber før idag?

Anmeld

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Moaren skriver:

Hmm....ja, tænker også varmeknopper. Der har ikke været feber før idag?

Nej først feber her til aften, så knopperne er kommet først. Jeg, det kunne sikkert godt være varmeknopper

/ Taco78 

Anmeld

13. juli 2014

mor88

Taco78 skriver:

Hvor meget feber? Synes også det ligner varmeknopper

Anmeld

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Britt88 skriver:

Noget nældefeber af en art?
Ellers kan det være varmeknopper..

Men ville nældefeber ikke være over hele kroppen??
Det kunne nok godt være varmeknopper - det har jo været urimelig varmt

/ Taco78 

Anmeld

13. juli 2014

moaren

Taco78 skriver:

Nej først feber her til aften, så knopperne er kommet først. Jeg, det kunne sikkert godt være varmeknopper

Okay.....tænkte bare om det kunne være 3-dags feber, for det slutter jo med et udslæt, men det er det så nok ikke.

Du har sikkert tjekket, men forsvinder de når du trykker på dem?

Anmeld

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
mor88 skriver:

Hvor meget feber? Synes også det ligner varmeknopper

Hmm ja jeg fik faktisk ikke målt ham, før han blev puttet, da han bare var så træt... Men varmeknopper er da er godt bud, med de temperaturer vi har haft den seneste uge
Jeg holder øje med dem i morgen og så må vi se

/ Taco78 

Anmeld

13. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

Okay.....tænkte bare om det kunne være 3-dags feber, for det slutter jo med et udslæt, men det er det så nok ikke.

Du har sikkert tjekket, men forsvinder de når du trykker på dem?

Nej, det passer nemlig ikke med 3-dags feber
Jeg har faktisk ikke trykket på dem jeg var mere optaget af, om man kunne mærke knopperne... Ihh det må jeg gøre i morgen tidlig!!! Tak!!

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.