jeres tidlige gravitetstegn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Emilie91

hygsomme skriver:

Er der ingen andre som vil dele sine tidlige graviditets symptomer? altså før testdagen

Jo jeg vil også gerne jeg var gravid i december som endte i en GUL. Det første jeg lagde mærke til var også de ømme bryster og en dag kan jeg huske, at jeg skulle i bad og der så jeg mig selv i spejlet, og jeg synes at mine brystvorter var blevet enormt mørke. Såååå ... det var også et tidligt tegn fra min side Vi var ikke igang med pb der, så jeg "søgte" ikke tegnene som jeg fx gør nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Lililili

Næseblod ud af den blå luft  Vidste ikke det var pga graviditet til at starte med, undrede mig bare, da jeg aldrig har næseblod. Men det åbenbart blodkarerne der giver sig 

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

Wow næseblod - det var da utroligt det har jeg aldrig hørt om, men det giver da egentlig meget mening

Anmeld

13. juli 2014

Lililili

hygsomme skriver:

Wow næseblod - det var da utroligt det har jeg aldrig hørt om, men det giver da egentlig meget mening

Ja jeg havde heller ikke hørt om det før, men ja det giver mening. Har været ca. 3+0, da det kom, så min krop gik tidligt igang. 

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

LiLyKa skriver:

Ja jeg havde heller ikke hørt om det før, men ja det giver mening. Har været ca. 3+0, da det kom, så min krop gik tidligt igang. 

Ja, det var tidligt jeg er må være 3+0 idag (hvis jeg da er gravid) men har haft niv og jag i underlivet siden det tidspunkt jeg tror at jeg havde ægløsning det er begyndt at blive til en slags menslignende smerter - men det er vidst for tidligt hvis det skulle komme nu ved desværre ikke hvor lang min cyklus er, da vores første graviditet endte i en SA, så er lidt i tvivl om test dagen

Anmeld

14. juli 2014

esiuol22

Inden jeg viste det, undrede jeg mig over voksende bryster og at jeg tuede over en eller anden mærkelig film omkring nogle orme i jorderne endelig meget dårlig film

Men der gik så også lidt tid før jeg fandt ud af årsagen  Da jeg havde en menstruation eller blødning første gang jeg var gravid

Anden gang var der også gang i vanværket  , før en test viste det, her fandt jeg ud af det tideligt i graviditeten 

Anmeld

14. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

hygsomme skriver:

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen som har oplevet tidlige graviditetstegn?
Vi er selvfølgelig igang med projekt baby

Der er noget der siger mig at vi måske er heldige denne gang meeen.. Jeg har som så mange andre psyket mig til at kunne mærke symptomer tidligere men derfor kunne det være sjovt at vide om i har kunne mærke det inden testdagen? Og hvad i har kunne mærke?

På forhånd mangr tak

Havde kun ømme bryster. Meget meget MEGET ømme!!

kvalmen kom først i 2.trimester..

Anmeld

14. juli 2014

Studerendemor

hygsomme skriver:

Er der ingen andre som vil dele sine tidlige graviditets symptomer? altså før testdagen

Jo, jeg vil gerne 

Spændte bryster var grunden til at jeg tog en graviditetstest,  og slet ikke var overrasket over den ekstra streg. 

Anmeld

14. juli 2014

Lililili

hygsomme skriver:

Ja, det var tidligt jeg er må være 3+0 idag (hvis jeg da er gravid) men har haft niv og jag i underlivet siden det tidspunkt jeg tror at jeg havde ægløsning det er begyndt at blive til en slags menslignende smerter - men det er vidst for tidligt hvis det skulle komme nu ved desværre ikke hvor lang min cyklus er, da vores første graviditet endte i en SA, så er lidt i tvivl om test dagen

Jeg krydser fingre for jer  

Anmeld

14. juli 2014

hygsomme

Ømme bryster lader til at være et hyppigt symptom hvor er der bare skønt at i deler jeres oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.