jeres tidlige gravitetstegn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.921 visninger
22 svar
15 synes godt om
13. juli 2014

hygsomme

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen som har oplevet tidlige graviditetstegn?
Vi er selvfølgelig igang med projekt baby

Der er noget der siger mig at vi måske er heldige denne gang meeen.. Jeg har som så mange andre psyket mig til at kunne mærke symptomer tidligere men derfor kunne det være sjovt at vide om i har kunne mærke det inden testdagen? Og hvad i har kunne mærke?

På forhånd mangr tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

cwl

hygsomme skriver:

Hej med jer

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen som har oplevet tidlige graviditetstegn?

Der er noget der siger mig at vi måske er heldige denne gang meeen.. Jeg har som så mange andre psyket mig til at kunne mærke symptomer tidligere men derfor kunne det være sjovt at vide om i har kunne mærke det inden testdagen? Og hvad i har kunne mærke?

På forhånd mangr tak

Graviditet 1: oppustet

Graviditet 2: kvalme

Graviditet 3: oppustet, følelsen af at mælken løb til, kvalme og mega ømme bryster (endte i SA)

Graviditet 4: oppe og tisse om natten og menslignende smerter

Held og lykke

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

Tak! Hold da op - havde faktisk på fornemmelsen at alle graviditeter ved samme person var mere eller mindre ens

Anmeld

13. juli 2014

cwl

hygsomme skriver:

Tak! Hold da op - havde faktisk på fornemmelsen at alle graviditeter ved samme person var mere eller mindre ens

Nej overhovedet ikke...

Ved den første havde jeg stort set ingen symptomer eller gener udover graviditetssukkersyge

Og ved den anden der fik jeg bækkenløsning, graviditetssukkersyge og fødte for tidligt..

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

Der ser man bare vores graviditet endte også i en sa, og der havde jeg meget ømme bryster (så går jo sådan set og venter på at det kommer igen) det er desværre for tidligt at test endnu, men jeg har haft niv og jag i underlivet siden ægløsning - og lidt halsbrand og hovedpine i perioder (men der kan jo være mange grunde til både hovedpine og halsbrand)

Anmeld

13. juli 2014

*Mor Til Albert*

hygsomme skriver:

Hej med jer

På forhånd mangr tak

De allerførste graviditetstegn jeg oplevede var MEGET ømme bryster. Senere kom kvalme, opkast, madonde og træhed. Kvalmen og opkast forsvandt heldigvis da jeg var 10 uger henne....

Held og lykke med jeres projekt.

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

Tak vi håber sådan at vi snart har heldet med os vi har forsøgt i halvandet års tid, og da det endelig lykkes endte det i en SA. Vi venter lige nu på anden mens siden sa'en (som forhåbentlig ikke dukker op) Jeg oplevede også ekstremt ømme bryster sidst

Hvor er det dejligt i gider at dele jeres oplevelser med mig

Anmeld

13. juli 2014

cwl

hygsomme skriver:

Der ser man bare vores graviditet endte også i en sa, og der havde jeg meget ømme bryster (så går jo sådan set og venter på at det kommer igen) det er desværre for tidligt at test endnu, men jeg har haft niv og jag i underlivet siden ægløsning - og lidt halsbrand og hovedpine i perioder (men der kan jo være mange grunde til både hovedpine og halsbrand)

Det er ikke sikkert du får ømme bryster igen.. Jeg har pt ikke ømme bryster og jeg er 4+4

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

Man har heldigvis lov til at håbe

Anmeld

13. juli 2014

hygsomme

Er der ingen andre som vil dele sine tidlige graviditets symptomer? altså før testdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.