Min datter sidder selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2014

Dorthe1986

Som andre skriver er det uhyre vigtigt at du ser på hendes ryg. Buer den er det fordi ryggen er træt. Og det kan give problemer med hendes ryg senere hen. Min dreng sad også tidligt men det var ham selv der fandt ud af det og hans ryg var helt rank. Så hvis ryggen skal trænes er det bedst hun ligger på maven og så der er noget legetøj foran hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2014

Anonymo

Mor11 skriver:

Super jeg ville nok bare være opmærksom på at når ryggen begynder at bue, så er hun nok ved at være træt i ryggen og skal ned lidt, da det er ikke sundt at sidde og hænge i den. 

selvfølgelig, hun sidder der jo heller ikke så lang tid men det er mere det at hun faktisk er bevidst over at hun kan

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

Lukas&Liam<3 skriver:

Ville personligt ikke selv sætte et barn op. Jo på skødet og sådan.. Men hvis de ikke selv kan sætte sig vil jeg mene de burde ligge ned.

nu vil hun jo gerne og hiver også sig selv frem ad når vi selv sidder med hende, så jeg kan ikke se problemet i at hun sidder selv i det lille stykke tid hun nu holder balancen

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

Dorthe1986 skriver:

Som andre skriver er det uhyre vigtigt at du ser på hendes ryg. Buer den er det fordi ryggen er træt. Og det kan give problemer med hendes ryg senere hen. Min dreng sad også tidligt men det var ham selv der fandt ud af det og hans ryg var helt rank. Så hvis ryggen skal trænes er det bedst hun ligger på maven og så der er noget legetøj foran hende

ja den er jeg med på

Anmeld

13. juli 2014

asff

Sandra N. skriver:

Ih, jeg er så stolt, min 18 uger gamle datter sidder selv og har enda overskud til at lege mens hun sidder og støtter ved fødderne! 

Jeg har ellers gået og ventet på hun ville trille som hun gjorde da hun var nyfødt men man skal åbenbart "sidde før man kan kravle" 

dyyyyyygtig victoria

Anmeld

13. juli 2014

Hugoline.

Kan hun selv sætte sig op og lægge sig ned? Hvis ikke er hun ikke klar til det, og det går ud over ryggen.

Det bedste for små børn er at ligge på maven, da det styrker ryggen og motorikken.

Anmeld

13. juli 2014

Lukas&Liam<3

Sandra N. skriver:

nu vil hun jo gerne og hiver også sig selv frem ad når vi selv sidder med hende, så jeg kan ikke se problemet i at hun sidder selv i det lille stykke tid hun nu holder balancen

Derfor mener jeg stadig ikke at hun er klar når hun ikke selv sætter sig op. Så jeg synes det er forkert

Anmeld

13. juli 2014

Hullabullabulla

Det er da rigtig flot at hun kan det så tidligt, viljestyrke har den unge dame da

Min søn sad også selv som knapt 6 måneder - men det var også det eneste han mestrede tidligt. Han er 16,5 måned og har først nu lært at sætte sig op fra liggende stilling. Jeg ville ikke være nervøs ved at hun sidder lidt selv, så længe hun også ligger på maven hver dag

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

Britt88 skriver:

Det er da rigtig flot at hun kan det så tidligt, viljestyrke har den unge dame da

Min søn sad også selv som knapt 6 måneder - men det var også det eneste han mestrede tidligt. Han er 16,5 måned og har først nu lært at sætte sig op fra liggende stilling. Jeg ville ikke være nervøs ved at hun sidder lidt selv, så længe hun også ligger på maven hver dag

Hehe, ja det regnede jeg ikke lige med. Selvfølgelig og det er maks 3 sekunder per gang hun læner sig frem og op men hun syntes det er vældig skægt

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

Hugoline. skriver:

Kan hun selv sætte sig op og lægge sig ned? Hvis ikke er hun ikke klar til det, og det går ud over ryggen.

Det bedste for små børn er at ligge på maven, da det styrker ryggen og motorikken.

hvem siger ikke hun ikke ligger på maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.