Min datter sidder selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
21 svar
8 synes godt om
12. juli 2014

Anonymo

Ih, jeg er så stolt, min 18 uger gamle datter sidder selv og har enda overskud til at lege mens hun sidder og støtter ved fødderne! 

Jeg har ellers gået og ventet på hun ville trille som hun gjorde da hun var nyfødt men man skal åbenbart "sidde før man kan kravle" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Papillon

Sandra N. skriver:

Ih, jeg er så stolt, min 18 uger gamle datter sidder selv og har enda overskud til at lege mens hun sidder og støtter ved fødderne! 

Jeg har ellers gået og ventet på hun ville trille som hun gjorde da hun var nyfødt men man skal åbenbart "sidde før man kan kravle" 

Hvor er det dejligt Hvor mange måneder er 18 uger lige?

Jeg går og venter på, at min datter kan smile bevidst og holde hovedet selv. Hun øver sig meget på sidstnævnte og er faktisk allerede god til det, lige indtil hun bliver træt. Men hun kan fokusere og holde øjenkontakt længe allerede. Det er dejligt Hun er så også kun tre uger 

Anmeld

13. juli 2014

Muhmi

Papillon skriver:

Jeg går og venter på, at min datter kan smile bevidst og holde hovedet selv. Hun øver sig meget på sidstnævnte og er faktisk allerede god til det, lige indtil hun bliver træt. Men hun kan fokusere og holde øjenkontakt længe allerede. Det er dejligt Hun er så også kun tre uger 

4½ mdr

Anmeld

13. juli 2014

nanan78

Profilbillede for nanan78

Det lyder til du har et motorisk fremmeligt barn. Du skal dog lige være OB's på, om hun bruger mavemusklerne når hun sidder op. Hvis hun gør det, er det et tegn på, at ryggen ikke er helt stærk nok endnu. De fleste babyer kan holde sig oprejst vha maven i den alder, men det giver et sammenfald i ryghvirvlerne, som ikke er så godt. 

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

Papillon skriver:

4 måneder

Næh hvor spædene, det kommer lige pludselig det hele.

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

nanan78 skriver:

Det lyder til du har et motorisk fremmeligt barn. Du skal dog lige være OB's på, om hun bruger mavemusklerne når hun sidder op. Hvis hun gør det, er det et tegn på, at ryggen ikke er helt stærk nok endnu. De fleste babyer kan holde sig oprejst vha maven i den alder, men det giver et sammenfald i ryghvirvlerne, som ikke er så godt. 

det ved jeg faktisk ikke, hun støtter bare ved at holde fast i fødderne

Anmeld

13. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sandra N. skriver:

det ved jeg faktisk ikke, hun støtter bare ved at holde fast i fødderne

Er ryggen rank når hun sidder eller buer den lidt fremad? Hvis det er sidstnævnte er ryggen ikke stærk nok endnu  

Anmeld

13. juli 2014

Anonymo

Mor11 skriver:

Er ryggen rank når hun sidder eller buer den lidt fremad? Hvis det er sidstnævnte er ryggen ikke stærk nok endnu  

Det er lidt blandet men hun fik ros af sundhedsplejesken

Anmeld

13. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sandra N. skriver:

Det er lidt blandet men hun fik ros af sundhedsplejesken

Super jeg ville nok bare være opmærksom på at når ryggen begynder at bue, så er hun nok ved at være træt i ryggen og skal ned lidt, da det er ikke sundt at sidde og hænge i den. 

Anmeld

13. juli 2014

Lukas&Liam<3

Ville personligt ikke selv sætte et barn op. Jo på skødet og sådan.. Men hvis de ikke selv kan sætte sig vil jeg mene de burde ligge ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.