:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

børn har en ret stor tilpasningsevne - det er væsentligt vigtigere at far og mor kan sammen. 

Jah men er svært og få tingene ordenligt op og køre igen, er da høflig når min søn er der med sin far så ikke han mærker det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jah men er svært og få tingene ordenligt op og køre igen, er da høflig når min søn er der med sin far så ikke han mærker det!

men hvorfor deler I ikke bare forældremyndigheden. At I slås om den gør jo ikke noget godt for jeres samarbejde. 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

men hvorfor deler I ikke bare forældremyndigheden. At I slås om den gør jo ikke noget godt for jeres samarbejde. 

Hans far vil ha både forældre myndighed og bopæl og det står ikke til og ændre så det er desværre ikke en mulighed 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym skriver:

Hans far vil ha både forældre myndighed og bopæl og det står ikke til og ændre så det er desværre ikke en mulighed 

Okay ærgeligt

vil han det fordu du flytter - altså flytter du så langt væk at det vil blive svært for ham at se sit barn? 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Okay ærgeligt

vil han det fordu du flytter - altså flytter du så langt væk at det vil blive svært for ham at se sit barn? 

Det er det, det har altid kørt fint, før boede vi 2 blokke fra hinanden og jeg flyttet 25 km væk nu han har bil så nej det ville ikke være et problem for ham, han mener bare det bedst han bliver ved ham nu og ikke skifter børnehave og sådan og jeg mener det ville være mere synd og flytte ham hvis nu han gik i skole ved og gøre det nu ville han ku lære nogle børn fra børnehaven og kende inden skole start jo!

Anmeld

12. juli 2014

Anonym skriver:

Det er det, det har altid kørt fint, før boede vi 2 blokke fra hinanden og jeg flyttet 25 km væk nu han har bil så nej det ville ikke være et problem for ham, han mener bare det bedst han bliver ved ham nu og ikke skifter børnehave og sådan og jeg mener det ville være mere synd og flytte ham hvis nu han gik i skole ved og gøre det nu ville han ku lære nogle børn fra børnehaven og kende inden skole start jo!

Jeg tror nu nok han skal klare det uanset om han flytter i skoletiden eller børnehavetiden, men jeg synes nu det giver mest mening han når at lære nogle af de børn han skal gå i skole med at kende. 

Jeg er så uforstående overfor at flytning er den eneste grund til at far har fået midlertidig bopæl.

barnets faste base som jo har været dig, er væsentlig vigtigere. Ja, det undrer mig i hvert fald. 

Anmeld

12. juli 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Min søns far har søgt midlertidig bopæl over vores søn på 5 fik svaret igår, desværre fik han den, så efter 5 år skal han nu flytte hjem til sin far, jeg føler mig total knust, og aner ikke hvor jeg skal gøre af mig så, så mærkeligt kun og skal se ham hver anden weekend nu hvor jeg altid har haft ham ved mig!:/ ville i intet vildt med det, havde bare brug for luft!

Jeg står i samme situtation 

Dog har jeg ikke været til mødet endnu, så ved ik hvordan det kommer til at ende. 

Der er bare ik så meget hold i det hans Far kommer med. 

Men tanken om at han prøver at fjerne vores søn fra de 8 år han har boet hos mig gør SÅ ondt!!! 

Du har min dybeste medlidenhed! 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg tror nu nok han skal klare det uanset om han flytter i skoletiden eller børnehavetiden, men jeg synes nu det giver mest mening han når at lære nogle af de børn han skal gå i skole med at kende. 

Jeg er så uforstående overfor at flytning er den eneste grund til at far har fået midlertidig bopæl.

barnets faste base som jo har været dig, er væsentlig vigtigere. Ja, det undrer mig i hvert fald. 

Jeg undre mig også, men der står det på baggrund af udtagelse fra børnehaven og det helt grotesk de fjerner ham fra sin trygge base samt hans bette bror som han er så glad for, håber på og få ham igen når sagen går videre i retten!

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg står i samme situtation 

Dog har jeg ikke været til mødet endnu, så ved ik hvordan det kommer til at ende. 

Der er bare ik så meget hold i det hans Far kommer med. 

Men tanken om at han prøver at fjerne vores søn fra de 8 år han har boet hos mig gør SÅ ondt!!! 

Du har min dybeste medlidenhed! 

Puha jeg håber virkelig for dig at din sag ender godt og du får lov til og beholde din, jeg skal først se min igen i uge 31 hvor han kommer på ferie ved os, helt mærkeligt når jeg er Van til og ha ham største delen af tiden!:/ ved du hvornår din sag skal klares så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.