:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
18 svar
3 synes godt om
12. juli 2014

Anonym trådstarter

Min søns far har søgt midlertidig bopæl over vores søn på 5 fik svaret igår, desværre fik han den, så efter 5 år skal han nu flytte hjem til sin far, jeg føler mig total knust, og aner ikke hvor jeg skal gøre af mig så, så mærkeligt kun og skal se ham hver anden weekend nu hvor jeg altid har haft ham ved mig!:/ ville i intet vildt med det, havde bare brug for luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

hesøth

Anonym skriver:

Min søns far har søgt midlertidig bopæl over vores søn på 5 fik svaret igår, desværre fik han den, så efter 5 år skal han nu flytte hjem til sin far, jeg føler mig total knust, og aner ikke hvor jeg skal gøre af mig så, så mærkeligt kun og skal se ham hver anden weekend nu hvor jeg altid har haft ham ved mig!:/ ville i intet vildt med det, havde bare brug for luft!

Men kun midlertidig? Hvor længe skal han så bo der?

Anmeld

12. juli 2014

Loa

Er der ikke en grund til han har fået det hvis jeres søn altid har boet ved dig?

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Er der ikke en grund til han har fået det hvis jeres søn altid har boet ved dig?

Hmm jeg er flyttet det var han ikke enige i og børnehaven har valgt og hjælpe ham, så på baggrund af det!

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Men kun midlertidig? Hvor længe skal han så bo der?

I første omgang til sagen har været i retten, vi har begge søgt fuld forældre myndighed så pt aner jeg ikke hvor længe, skal anke den har jeg 4 uger til!

Anmeld

12. juli 2014

hesøth

Anonym skriver:

I første omgang til sagen har været i retten, vi har begge søgt fuld forældre myndighed så pt aner jeg ikke hvor længe, skal anke den har jeg 4 uger til!

Lyder ikke rart!

Kan I slet ikke tale sammen? For jeres søn skyld?

Bliver simpelthen så trist på jeres søns vegne over den krig I er ved at starte her......

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Lyder ikke rart!

Kan I slet ikke tale sammen? For jeres søn skyld?

Bliver simpelthen så trist på jeres søns vegne over den krig I er ved at starte her......

Er det heller ikke!:/ når vores søn er der kan vi sagtens pænt til hinanden, men det er absolut kun for hans skyld ellers et vi uenige om det meste vi har ellers altid haft et godt samarbejde!

Anmeld

12. juli 2014

Loa

Anonym skriver:

Hmm jeg er flyttet det var han ikke enige i og børnehaven har valgt og hjælpe ham, så på baggrund af det!

Okay lyder lidt vildt.
Tænker det jo ikke er en lille ting at flytte et barn fra dets oprindelige omstændigheder, så undre mig bare man beslutter det når der ikke er sket noget
"værre" end du er flyttet.
Hvis du forstår....

Anmeld

12. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Er det heller ikke!:/ når vores søn er der kan vi sagtens pænt til hinanden, men det er absolut kun for hans skyld ellers et vi uenige om det meste vi har ellers altid haft et godt samarbejde!

børn har en ret stor tilpasningsevne - det er væsentligt vigtigere at far og mor kan sammen. 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Okay lyder lidt vildt.
Tænker det jo ikke er en lille ting at flytte et barn fra dets oprindelige omstændigheder, så undre mig bare man beslutter det når der ikke er sket noget
"værre" end du er flyttet.
Hvis du forstår....

I brevet fra amtet igår stod der det mest var pga udtagelse fra børnehaven og det er kun kommet alt det her pga jeg er flyttet, før var der intet og han har aldrig givet udtryk for han ville ha han sku bo ved ham:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.