Skal vi have en mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2014

mulleh

Min bror og søster er 12 og 14 år ældre end mig. Og selvom jeg havde 4 voksne som passede på mig og nok også forkælede mig lidt. Så ville jeg rigtig gerne have haft en lillesøster/bror. Følte mig i mange år som enebarn da mine søskende flyttede hjemmefra. Men den dag idag er jeg glad for at de er ældre end mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

Mother-love

Normalt vil jeg sige at i er nået en alder hvor man ikke burde få flere.
Men når jeg læser dit indlæg,er det første jeg tænker, ja få en mere.

Det virker som om i har overskuddet til en mere. Og som du selv siger så vil de have hinanden.
Ved godt man ikkeburde tænker sådan men hvis det forfærdelige skulle ske at i døde i en tidlig alder, så vil de have hinanden at støtte sig op ad. For selvom de andre søskende også er der så tror jeg bare det er rart at have en søskende der er nogenlunde det samme sted i livet når man mister sine kære.

Så vil sige go for it

Anmeld

12. juli 2014

Loa

Anonym skriver:

Hvad andre faktorer spiller ind synes du? Nej det er svært at svare helt præcist når man ikke kender os

Jeg tænker stabilitet, økonomi, jobs, pladsen derhjemme (dog har jeg en fornemmelse af at tingene er i orden hos jer, kan dog ikke vide det)
Det med alderen er nok bare en "mild fordom" men der er selvfølgelig milevidt forskel på hvordan folk er i de forskellige aldre.
Jeg tænker bare umiddelbart alderen på jer når barnet er 10-15-20 år.

Men jeg tror bestemt godt det kan lade sig gøre, i har jo allerede en semi lille

Anmeld

12. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det er mest vores alder jeg tænker på og om hvad vores familier vil sige til det. Nu har vi jo fået vores efternøler og det var godt og dejligt, men at de tænker skal de nu ha en til?? Det er da ikke nødvendigt osv.

I har jo allerede en lille en, så én mere gør vel ikke en kæmpe forskel? OG skid da lige hul i hvad andre tænker og mener! Det er jeres valg og jeres liv, de skal da ikke være en faktor for jeres valg 

Held og lykke med pb 

Anmeld

12. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej, jeg har 2 store drenge på 15 og 12 år, hvor den yngste bor hos sin far. Jeg har så haft en ny kæreste i 5 år og vi har fået en dejlig dreng sammen for ca 1,5 år siden. Er meget i tvivl om vi skal have en mere sammen, ellers vokser han jo nærmest op alene. Vi elsker virkelig familielivet og ønsket om en mere er da også ret stort men er alligevel i tvivl. Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation? Har virkelig brug for lidt input skal lige tilføje at vi begge er lidt op i årene. (36 og 46 år)

hvad gør at du tvivler?

Anmeld

12. juli 2014

Loan

Tja min mormor var 42 eller 43 da hun fik min mor, alder er nu engang blot et tal. Og som andre er inde på hvis i psykisk og fysisk er klar på en mere synes jeg da i skal kaste jer ud i det.

min mor følte hun voksede op som enebarn fordi hendes to søskende var 15 og 17 år ældre.

Anmeld

12. juli 2014

christiane2100

Jeg kan ikke se nogen grund til, at I ikke skal få en mere 

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Tak for nogle dejlige og positive kommentarer, kan godt se at jeg ikke behøver at være så meget i tvivl. Det kunne være dejligt for ham at ha en at vokse op med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.