Hej, jeg har 2 store drenge på 15 og 12 år, hvor den yngste bor hos sin far. Jeg har så haft en ny kæreste i 5 år og vi har fået en dejlig dreng sammen for ca 1,5 år siden. Er meget i tvivl om vi skal have en mere sammen, ellers vokser han jo nærmest op alene. Vi elsker virkelig familielivet og ønsket om en mere er da også ret stort
men er alligevel i tvivl. Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation? Har virkelig brug for lidt input
skal lige tilføje at vi begge er lidt op i årene. (36 og 46 år)
Hvis det kun er jeres alder der bekymrer dig - ja så kan jeg kun sige go, vi var nogenlunde samme alder da vi fik den mindste. Og jo vi er ikke vårharer, vi har lidt rynker og manden min en del grå hår - og hvad så? Vi elsker vores børn over alt på jorden, vi slår måske ikke flik flak ned af hele gaden (og det kan man nu godt selv om man er ældre, vi haf bare aldrig kunnet
), men så gør vi så meget andet.
Og hvis det er rigtigt som jeg har læst at man laver grimmere og dummere børn med alderen, så er det sørme godt vi ikke startede da jeg var 18 for så havde vi jo fået såvel Einstein som en supermodel 
Men har I andre bekymringer, andre ting der taler imod, ja så skal de jo selvsagt med i overvejelser...
Anmeld