Savner min søn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2014

Mamalou

sne190810 skriver:

Min datter er også pt hos sin far.
Vi har netop lige været sammen 2 uger i træk på ferie i udlandet, så savnet er ekstra stort fordi jeg lige havde vænnet mig til at have hende omkring mig 24/7. :-)

Men jeg ved at hendes far har savnet hende, og hun har savnet ham og de hygger sig. Det gør det liiiidt mere tåleligt, at tænke på i længden.

Men det er sgu meget ambivalent, for jeg nyder jo også at kunne sove længe, ligge i sengen til om formiddagen (som nu!) med computeren og spise morgenmad. En veninde kommer over senere og så skal vi på stranden. På den måde er det også rart at få koblet af helt og ikke være bundet af daglige rutiner er par dage.

Men jeg glæder mig nu også til hun kommer hjem i morgen! Rigtig meget.

Jeg ved også, at min søn har det godt hos sin far og han NYDER at være hos ham. Jeg har også lige haft min søn med på ferie, hvor der har været masser af kvalitetstid og så er det altså ekstra svært og stille når han tager afsted - fuldstændig som du også oplever det med din datter!

Jeg vil lige pointerer, at jeg også nyder at få tid for mig selv, hvor der er mulighed for at træde ud af den fastlagte struktur - spise havregryn i sofaen, sove længe og hygge med mine veninder og kæreste. Det behøver bare ikke, at være så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Man vænner sig vist aldrig til det. Min dreng var på ferie hos sin far i uge 25 og så skal han igen i uge 30.

Jeg har ham nu på ferie og har det 3 uger - nyder det også håber jeg at uge 30 går hurtigt 

Nej det tror jeg heller ikke, at man gør. Selvom man helt rationelt ved, at far er lige som vigtig, så hjælper det bare ikke på savnet.

Anmeld

14. juli 2014

Mamalou

FruK skriver:

Ja, det er hårdt - men til at holde ud, så længe man ved, at de har det godt. 

Jeg har min i tre uger nu, så nu er det hans far, der savner ham. Bagefter har far ham i to uger, når jeg skal på arbejde igen. Det er vist lige hårdt for os begge. - Men sønnike får en god, lang ferie med begge familier. 

Heldigvis har min søn det godt hos far, det er slet ikke der "problemet" ligger. Og ja, det er lige hårdt for begge forældre.

Anmeld

14. juli 2014

AnthonsMor

Åh hvor kender jeg godt din følelse!!

Min søn er pt. også hos sin far, han blev hentet i fredags og kommer hjem onsdag eftermiddag, og selvom det ikke er "lang tid", så føles det som lang tid, når han er her til hverdag og kun er hos far hver anden weekend!

Men det var egentlig mit eget forslag, om ikke de skulle have ekstra tid sammen omkring hans weekender, så de kunne have følelsen af rigtig ferie, sammen..

Anmeld

14. juli 2014

Mamalou

AnthonsMor skriver:

Åh hvor kender jeg godt din følelse!!

Min søn er pt. også hos sin far, han blev hentet i fredags og kommer hjem onsdag eftermiddag, og selvom det ikke er "lang tid", så føles det som lang tid, når han er her til hverdag og kun er hos far hver anden weekend!

Men det var egentlig mit eget forslag, om ikke de skulle have ekstra tid sammen omkring hans weekender, så de kunne have følelsen af rigtig ferie, sammen..

Kender følelsen... Det er også mig, som har lagt op til sommerferie samværet, fordi vores søn savner sin far og nyder at være sammen med ham, men derfor savner jeg ham stadig...

Anmeld

14. juli 2014

AnthonsMor

Mamalou skriver:

Kender følelsen... Det er også mig, som har lagt op til sommerferie samværet, fordi vores søn savner sin far og nyder at være sammen med ham, men derfor savner jeg ham stadig...

Story of my life!

Det er lige præcis sådan jeg har det! Anthon ELSKER sin far med GIGANTISKE bogstaver og omvendt, og de nyder hinandens nærvær.. Jeg har fået en sms i dag af faren, om at Anthon er faldet i søvn i hans arme imens de sad og så en tegnefilm.. Det ser aldrig herhjemme.. Og det gør bare at jeg godt "tør" lade ham være der flere dage næste gang.. Jeg er mere tryg når jeg ved, at han også er tryg, og han er kun 16 måneder, så han kan jo ikke sige at han vil hjem til mor..

Anmeld

14. juli 2014

Newsence

Mamalou skriver:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at far også savner og at min søn har et behov for at se sin far. Det er slet ikke det, at mit indlæg handler om, men at jeg savner min søn. Og nej, jeg er ikke vant til at undvære min søn så længe, men det spænder ikke ben for den aftale vi har lavet. Det er mit forslag og truffet udelukkende ud fra min søns behov Men derfor savner jeg ham stadig

Det er heller ikke fordi du ikke må savne for self må du det.. Men prøv om du ikke kan fokusere på glæden over at far og søn har en hyggelig ferie og så benyt tiden til at gøre noget for dig selv... På den måde fjerner du fokus... Ellers bliver tiden enom lang og hård... Så masser af selvforkælelse og fokus på dig selv.. Nyd det - du har fortjent det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.