Savner min søn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
16 svar
9 synes godt om
11. juli 2014

Mamalou

Det er hvad jeg gør! Han er på sommerferie hos hans far. Blev afleveret i onsdags og kommer hjem søndag i uge 29. Selvom jeg har "delt ham" gennem to år, er det stadig hårdt at undvære ham.

Det gør det heller ikke bedre, at samarbejdet, der gennem længere tid har været velfungerende og godt nu har udviklet sig i en negativ retning, fordi jeg har fået en kæreste. Jeg er den første, der har fundet en anden og selvom det er to år siden vi gik fra hinanden, så har det ramt min søns far hårdt (har han selv givet udtryk for) og det kommer til udtryk i vrede og en træls tone.

Det er ikke nemt. Jeg har ikke fået barn for at undvære ham... Suk

Er der mon andre i samme situation?

Vh. L

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Newsence

Det er meget normal følelse men husk at faren til dit barn jo heller ikke har fået barn for at dele ham og sikkert savner ham lige så forfærdeligt når barnet er hos dig... Det lyder som om du ikke er Van til dit barn er væk så længe.. Men husk på at faren således savner sit barn rigtig meget af tiden og glæd dig over at de nu endelig kan få noget sammenhængende kvalitetstid sammen....

Meget få forældre får børn for at dele dem og være væk fra dem men det er lige hårdt for begge og dit barn har brug for disse lidt længere ferier med sin far....

Så nyd du er alene og gør noget du normalt ikke ville kunne... Beskæftige dig selv og glæd dig over at dit barn har en skøn ferie med sin far

Anmeld

11. juli 2014

Isabella_mor

Jeg er heldigvis ikke i samme situation, men når min søn har været væk fra os i en hel weekend og ind imellem en hel uge, så tænker jeg at det er godt at vores søn ikke er et delebarn, for det må være forfærdeligt at skulle undvære hinanden når det ikke er ens egen weekend/feeie/jul osv.! Puha, jeg føler VIRKELIG med jer der har weekendbørn.  

Anmeld

11. juli 2014

sne190810

Min datter er også pt hos sin far.
Vi har netop lige været sammen 2 uger i træk på ferie i udlandet, så savnet er ekstra stort fordi jeg lige havde vænnet mig til at have hende omkring mig 24/7. :-)

Men jeg ved at hendes far har savnet hende, og hun har savnet ham og de hygger sig. Det gør det liiiidt mere tåleligt, at tænke på i længden.

Men det er sgu meget ambivalent, for jeg nyder jo også at kunne sove længe, ligge i sengen til om formiddagen (som nu!) med computeren og spise morgenmad. En veninde kommer over senere og så skal vi på stranden. På den måde er det også rart at få koblet af helt og ikke være bundet af daglige rutiner er par dage.

Men jeg glæder mig nu også til hun kommer hjem i morgen! Rigtig meget.

Anmeld

11. juli 2014

PernilleogLouis

Man vænner sig vist aldrig til det. Min dreng var på ferie hos sin far i uge 25 og så skal han igen i uge 30.

Jeg har ham nu på ferie og har det 3 uger - nyder det også håber jeg at uge 30 går hurtigt 

Anmeld

11. juli 2014

FruK

Ja, det er hårdt - men til at holde ud, så længe man ved, at de har det godt. 

Jeg har min i tre uger nu, så nu er det hans far, der savner ham. Bagefter har far ham i to uger, når jeg skal på arbejde igen. Det er vist lige hårdt for os begge. - Men sønnike får en god, lang ferie med begge familier. 

Anmeld

11. juli 2014

Snoopy77

Mamalou skriver:

Det er hvad jeg gør! Han er på sommerferie hos hans far. Blev afleveret i onsdags og kommer hjem søndag i uge 29. Selvom jeg har "delt ham" gennem to år, er det stadig hårdt at undvære ham.

Det gør det heller ikke bedre, at samarbejdet, der gennem længere tid har været velfungerende og godt nu har udviklet sig i en negativ retning, fordi jeg har fået en kæreste. Jeg er den første, der har fundet en anden og selvom det er to år siden vi gik fra hinanden, så har det ramt min søns far hårdt (har han selv givet udtryk for) og det kommer til udtryk i vrede og en træls tone.

Vh. L

Åh hvor jeg dog kender det.. 

Anmeld

11. juli 2014

Moar2011

Mamalou skriver:

Vh. L

Min dreng r delebarn - havde aldrig troet jeg sku bringe børn i den situtation ..

Men tilgengæld går det godt mellem os

Påtrods af han havde ny dame to mdr efter vores brud..

Anmeld

14. juli 2014

Mamalou

newsence skriver:

Det er meget normal følelse men husk at faren til dit barn jo heller ikke har fået barn for at dele ham og sikkert savner ham lige så forfærdeligt når barnet er hos dig... Det lyder som om du ikke er Van til dit barn er væk så længe.. Men husk på at faren således savner sit barn rigtig meget af tiden og glæd dig over at de nu endelig kan få noget sammenhængende kvalitetstid sammen....

Meget få forældre får børn for at dele dem og være væk fra dem men det er lige hårdt for begge og dit barn har brug for disse lidt længere ferier med sin far....

Så nyd du er alene og gør noget du normalt ikke ville kunne... Beskæftige dig selv og glæd dig over at dit barn har en skøn ferie med sin far

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at far også savner og at min søn har et behov for at se sin far. Det er slet ikke det, at mit indlæg handler om, men at jeg savner min søn. Og nej, jeg er ikke vant til at undvære min søn så længe, men det spænder ikke ben for den aftale vi har lavet. Det er mit forslag og truffet udelukkende ud fra min søns behov Men derfor savner jeg ham stadig

Anmeld

14. juli 2014

Mamalou

Isabella_mor skriver:

Jeg er heldigvis ikke i samme situation, men når min søn har været væk fra os i en hel weekend og ind imellem en hel uge, så tænker jeg at det er godt at vores søn ikke er et delebarn, for det må være forfærdeligt at skulle undvære hinanden når det ikke er ens egen weekend/feeie/jul osv.! Puha, jeg føler VIRKELIG med jer der har weekendbørn.  

Det er heller ikke nemt, selvom jeg synes det hjælper på weekend-samværene, hvor jeg kan se frem til at lade op og få voksentid. Det er straks værre, når det kommer til højtider og som nu hvor der er sommerferie. Så piver jeg lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.