hvor sociale er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2009

LotteN

Må sige at i hverdagene er det ikke mine venidner jeg bruger aftenerne på... løber 2-3 af dem og spiller floorball 2 af dem også.. så har kun 1 friaften i hverdagene om ugen og den blvier herhjemme... Så det bliveri weekenderne jeg ser de f veninder jeg har heroppe - (er tilflytter fra fyn).

men som andre også skriver, så nyder jeg nu også bare og sidde hjemme nogen gange.. en arbejdesuge med arb.kollegaer omkring en, så kan friaftenenr også være tiltrængt nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

TbCp

sarahb skriver:

hvor sociale er i med veninder?

Jeg har min mand og Isaac på 9 mdr og stadig ser vi vores venner og veninder meget...
Jeg ser mine veninder 2-3 gange om ugen og det samme med min mand.. (ikk samme vennekreds) det er for det meste planlagt samme dage så vi også har tid alene. Men jeg har brug for at være sammen med andre mennesker end min mand og også have et liv udover vores forhold. Men mange jeg kender med mand og barn er fastlåst derhjemme og er ikke så social..
Så er lidt nysgerrig...

Knus Sarah, der tvinger manden til at gå ud hvis han har været hjemme 3 aftener i træk

Jeg ses med veninder et par gange om måneden.
Har madklub med 3 en gang om månenden fast og ellers et par gange mere i løbet af md. med forskellige veninder.

Vi har et fælles vennepar vi nok ser ca 1 gang om ugen.

Det er nu ikke fordi vi sidder hjemme og fletter fingre
Men både min mand og jeg er vist en smule asociale
Jeg kan godt lide at bruge en aften i sofaen med fødderne oppe og min computer på skødet, imens min mand sidder på kontoret i kælderen og koder.

Så selvom vi ikke ser andre er vi ikke altid sammen.

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Her er det mere end 3 gange om ugen at jeg ses med venner og veninder. Jeg er meget social og trives bedst når jeg kan omgive mig med gode venner.

Anmeld

16. august 2009

Nanna1985

Jeg har stemt engang om ugen, men det kan os være 2-3 gange om ugen i perioder

Anmeld

16. august 2009

Mira0911

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke kan give et svar på det...  Veninderne skred da jeg blev gravid - Så ser dem faktisk ikke rigtigt...
Hvis jeg ser nogen, er det fra min kærestes vennekreds... Og ja synes ikke lige de siger mig noget... de er meget sådan nogen "Her kommer jeg, se mig," Og kan næsten læse deres tanker når de er her mht. Julie.. man kan nærmest se i øjnene på dem, "Du nævner bare ikke navnet på dit barn"

Så de er ikke lige mine typer.. Men de havde det fint med at være med til barnedåben... Hmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.