hvor sociale er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ofte ser i jeres veninder, ude som hjemme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.033 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. august 2009

sarahb

hvor sociale er i med veninder?

Jeg har min mand og Isaac på 9 mdr og stadig ser vi vores venner og veninder meget...
Jeg ser mine veninder 2-3 gange om ugen og det samme med min mand.. (ikk samme vennekreds) det er for det meste planlagt samme dage så vi også har tid alene. Men jeg har brug for at være sammen med andre mennesker end min mand og også have et liv udover vores forhold. Men mange jeg kender med mand og barn er fastlåst derhjemme og er ikke så social..
Så er lidt nysgerrig...

Knus Sarah, der tvinger manden til at gå ud hvis han har været hjemme 3 aftener i træk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Honningblomst

Jeg ser den ene af mine veninder dagligt...super hyggeligt når vi går vores time lange motionstur....min andne veninde så jeg flere gange om ugen, men hun har forladt mig..*snøft*...
Udover det så er det meget i perioder, men med tre unger som ikke er små babyer, og et studie på semi, så må jeg indrømme at jeg også prioterer ro og alene tid meget højt...
Knus..

Anmeld

15. august 2009

sarahb

Eva skriver:

Jeg ser den ene af mine veninder dagligt...super hyggeligt når vi går vores time lange motionstur....min andne veninde så jeg flere gange om ugen, men hun har forladt mig..*snøft*...
Udover det så er det meget i perioder, men med tre unger som ikke er små babyer, og et studie på semi, så må jeg indrømme at jeg også prioterer ro og alene tid meget højt...
Knus..

det kan jeg godt forstå..
Jeg elsker også alene aftener og dage, såååååå skønt...
Har sådan en aften i aften og uhhhh lækkert..
lader op til bonbon land i morgen, med veninde og mands ven

Anmeld

15. august 2009

Sweet1978

Altså jeg har stemt et par gange om måneden men vil godt lige forklare, er lige (i november) flyttet "laaangt" så skal lige opbygge et nyt netværk her Så det vi kører efter er f.eks. fætter kusine komsamner, og babymøder som giver de der par gange om måneden. Men derudover har jeg en nabo med aldersvarende børn så vi er faktisk sammen her eller i hendes lejlighed dagligt, men det er jo bare en vane nu og ikke noget jeg tæller ser som noget særligt.

Anmeld

15. august 2009

Honningblomst

sarahb skriver:

det kan jeg godt forstå..
Jeg elsker også alene aftener og dage, såååååå skønt...
Har sådan en aften i aften og uhhhh lækkert..
lader op til bonbon land i morgen, med veninde og mands ven

Åh, hvor dejligt...så sidder du bare og nyder roen..
Jeg og min ældste søn har haft mor og søn alene-dag...de små er hos deres far og Jeppe og jeg har været ude og shoppe(dér har jeg IKKE kunne præge ham...han hader det-griner) og været ude og spise og så bare ellers snakket og grinet....han er pludselig så stor-smiler
Knus og rigtig god tur i morgen...

Anmeld

15. august 2009

oo

jeg er faktisk ekstrem asocial. men nu er jeg jo flyttet laaaaangt væk fra familie og venner (de er allesammen i København og jeg bor på sydfyn), så jeg har stemt under et par gange om måneden. når jeg så endelig er i københavn, så bor jeg jo hos dem, og så er vi sammen i døgndrift. og det der dejligt!
men jeg kan rigtig godt lide at være alene/eller sammen med Søren. men jeg skal da ærlig indrømme, at dagene i nattæj og uden bad er ved at tage overhånd nu hvor jeg ved jeg aldrig vil få uanmeldt besøg

Anmeld

15. august 2009

iln

Ja.... et lidt sørgeligt emne for mit vedkommende. Så førhen min veninde gennem 19 år i hvert fald hver anden dag, men efter jeg er blevet gravid har hun + alle de andre (for at sige det direkte) skrottet mig. Jeg er den første i vennekredsen, der venter barn og også den første, der er faldet til ro i den forstand at jeg har fast partner. Mine veninder (kalder jeg jo dem stadig) er langt fra nået dertil, går i byen hver weekend og der går vist år før de når dertil hvor jeg er nu.

Ærgeligt at blive vraget fordi man ikke kan gå i byen og drikke sig fuld hver weekend, men er desværre sandheden.

Anmeld

15. august 2009

sarahb

Eva skriver:

Åh, hvor dejligt...så sidder du bare og nyder roen..
Jeg og min ældste søn har haft mor og søn alene-dag...de små er hos deres far og Jeppe og jeg har været ude og shoppe(dér har jeg IKKE kunne præge ham...han hader det-griner) og været ude og spise og så bare ellers snakket og grinet....han er pludselig så stor-smiler
Knus og rigtig god tur i morgen...

Ja d er SÅ skønt, jeg nyder det også Så lækkert..
Ej hvor dejligt med en hygge shoppe dag..nej han har nok sine egne meninger om hva der er fedt,mor altså!!!!!!
hih...
Og tak jeg skal prøve ALT i morgen

Anmeld

15. august 2009

Jules

Ja mine veninder bor langtvæk Desværre....
Dem jeg havde før jeg blev gravid som ikke selv har børn... Ser jeg ekstremt sjældent...
Men nu har jeg jo heldigvis fundet en masse dejlige piger herinde

Anmeld

15. august 2009

Becks

Uh er meget social...
Men nyder ogsaa mine dage hvor jeg bare er alene..
Min dejligste veninde ser jeg stortset hver dag... Henter hendes soen (mit gudbarn) paa 16 maaneder hver mandag fra VG og passer ham, da hun arbejder til kl 20.00, hun er alene mor.. Udover det, ses vi ihvertfald 2-3 gange om ugen udover mandagen...
Ellers er jeg meget sammen med 3 af mine kollegaer, vi rejser bla ogsaa sammen..
Har en veninde som jeg har kendt i 20 aar, hende ser jeg ogsaa tit... elsker mine venner og veninder, og ser dem ret tit...
Men nu har jeg jo heller ikke boern endnu, saa tiden og overskudet er til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.