Jeg er blevet mor :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2014

Mor til F

Christine skriver:

Tillykke 

Skulle hun have flaske pga. sin vægt eller hvordan?

Mange tak

Ja, hun fik en flaske til at starte op på,  pga.  hendes lille størrelse. 

Derefter blev hun ammet og fik lidt supplerende mme, indtil mælken løb til - efter 1 1/2 døgn. 

Har ammet hende fuldt, siden lørdag ♥ og hun spiser og spiser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2014

Mor til F

Sandra N. skriver:

Tillykke! 

Mange tak

Anmeld

11. juli 2014

MetteS81

BabyFreia skriver:

Mange tak,  skal du have

Ja, det er da ret sjovt,  at vi fulgtes præcis ad og nu går du og venter utålmodigt på lillebror.

Jeg kan godt forstå dig, var selv helt forfærdelig den sidste uge,  da jeg fik enormt meget vand i ben og fødder Jeg håber snart,  at de bliver normale igen. 

Jeg har også vand i ben, fødder og fingre...sikkert også andre steder. Det er frygteligt  Havde det også med den første og der gik et par uger før det var væk....håber det bare drøner ud af mig denne gang!! 

Anmeld

12. juli 2014

Mor til F

MetteS81 skriver:

Jeg har også vand i ben, fødder og fingre...sikkert også andre steder. Det er frygteligt  Havde det også med den første og der gik et par uger før det var væk....håber det bare drøner ud af mig denne gang!! 

Det kan jeg godt forstå Mit er heldigvis begrænset til den ene ankel og fødderne nu - og ser meget bedre ud, end da jeg lige havde født. 

Anmeld

12. juli 2014

SussieThyssen

BabyFreia skriver:

Jeg er blevet mor, til den dejligste lille pige,  som kom til verden,  den 4. juli 2014, præcis kl 0.00

Hun var ved fødslen 48 cm lang og vejede 2550 g Født 37+0.

Jeg skulle have haft pks, den 18. juli,  men vandet gik den 3. juli og så skulle hun ud.

Derfor endte jeg med at få aks. Var heldigvis vågen under hele forløbet. 

Hun fik C-pap i ca 15 min,  og kom derefter op til far,  som gav hende flaske, mens jeg blev syet. 

Da vi kom på opvågning,  fik jeg hende op på brystet og hun suttede med det samme

Vi kom hjem fra hospitalet søndag aften og har det alle sammen rigtig godt 

Kæmpe tillykke med miraklet.
I ønskes alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. juli 2014

anonym37

BabyFreia skriver:

Jeg er blevet mor, til den dejligste lille pige,  som kom til verden,  den 4. juli 2014, præcis kl 0.00

Jeg skulle have haft pks, den 18. juli,  men vandet gik den 3. juli og så skulle hun ud.

Hun fik C-pap i ca 15 min,  og kom derefter op til far,  som gav hende flaske, mens jeg blev syet. 

Da vi kom på opvågning,  fik jeg hende op på brystet og hun suttede med det samme

Tillykke med jeres lille guldklump

Anmeld

12. juli 2014

Sunsmile

BabyFreia skriver:

Tillykke med lillepigen

Anmeld

13. juli 2014

Christine

BabyFreia skriver:

Mange tak

Ja, hun fik en flaske til at starte op på,  pga.  hendes lille størrelse. 

Derefter blev hun ammet og fik lidt supplerende mme, indtil mælken løb til - efter 1 1/2 døgn. 

Har ammet hende fuldt, siden lørdag ♥ og hun spiser og spiser.

Det lyder dejligt at amningen fungerer! Og det er da hurtigt det er sket. Skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.