Jeg er blevet mor :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
27 svar
39 synes godt om
10. juli 2014

Mor til F

Jeg er blevet mor, til den dejligste lille pige,  som kom til verden,  den 4. juli 2014, præcis kl 0.00

Hun var ved fødslen 48 cm lang og vejede 2550 g Født 37+0.

Jeg skulle have haft pks, den 18. juli,  men vandet gik den 3. juli og så skulle hun ud.

Derfor endte jeg med at få aks. Var heldigvis vågen under hele forløbet. 

Hun fik C-pap i ca 15 min,  og kom derefter op til far,  som gav hende flaske, mens jeg blev syet. 

Da vi kom på opvågning,  fik jeg hende op på brystet og hun suttede med det samme

Vi kom hjem fra hospitalet søndag aften og har det alle sammen rigtig godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

LinLin

Tilykke

Anmeld

10. juli 2014

Mother-love

Tillykke med hende.

Anmeld

10. juli 2014

Chewy

Stort tillykke med hende

Hun er en lille fis med fart bag i 

Anmeld

10. juli 2014

Tildemor

Jeg har selv valgt at jeg gerne vil have kejsersnit når min lille baby skal fødes, hvornår skal man fortælle at det er det man ønsker sig ?

Anmeld

10. juli 2014

Mor til F

Mange tak allesammen ♥ 

Anmeld

10. juli 2014

Frk.S

Stort tillykke! 

Anmeld

10. juli 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

Jeg har selv valgt at jeg gerne vil have kejsersnit når min lille baby skal fødes, hvornår skal man fortælle at det er det man ønsker sig ?

Jeg valgte ikke selv kejsersnit,  men skulle have det, da jeg blev opereret i maven og tarmen som lille. 

Derfor var der risiko for,  at arvævet kunne gå i stykker og jeg kunne risikere at skulle i narkose og opereres efterfølgende

Hvis det er noget du ønsker,  er det en god idé,  at tale med jordemoder om dit ønske.  

Hun kan henvise dig,  til en samtale på sygehuset,  hvor du sammen med en læge og jordemoder finder ud af, hvad der er det bedste for dig

Måske jeg spørge hvorfor du ønsker kejsersnit? 

Anmeld

10. juli 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Tillykke!!

Anmeld

10. juli 2014

Tildemor

BabyFreia skriver:

Jeg valgte ikke selv kejsersnit,  men skulle have det, da jeg blev opereret i maven og tarmen som lille. 

Derfor var der risiko for,  at arvævet kunne gå i stykker og jeg kunne risikere at skulle i narkose og opereres efterfølgende

Hvis det er noget du ønsker,  er det en god idé,  at tale med jordemoder om dit ønske.  

Hun kan henvise dig,  til en samtale på sygehuset,  hvor du sammen med en læge og jordemoder finder ud af, hvad der er det bedste for dig

Måske jeg spørge hvorfor du ønsker kejsersnit? 

Mange tak  

Okay ja det er jo den eneste løsning der kan være en gang i mellem,

Det er et ønske jeg altid har haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.