Avs mellem mine tykke lår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg har været heldig at min mor havde 2 par aflagte "piratbukser" de der 3/4 nogle der går lige til knæet...

dem har jeg så massakreret ved at rive det nederste op så mine ben kan være i dem og så på med dem inden under...

de er lavet i bomuldstrækting og når de først er på er de en lille smule tykkere end strømpebukser så de er ikke varme men hjælper rigtig meget...

Kan heller ikke have strømpebukser på under da det faktisk bare gør endnu mere ondt bagefter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Mor1986

OscarsMor skriver:

Jeg håber virkelig ikke jeg er den eneste med dette problem, men jeg har gået i en kort kjole hele dagen og da jeg ikke ligefrem er en xs har mine lår gnedet sig mod hinanden og det gør FRYGTELIG ondt nu! Av! Har smurt noget zinksalve på og det virker, men er der ikke noget man kan gøre sådan forebyggende? Læste vist engang om vaseline eller glidecreme, men ved ikke hvor lækkert det er i længden? 

Nå, men hvis nogen af jer måske har døjet med samme problem her i sommervarmen og måske ligger inde med et godt råd, så modtages de med kyshånd :-)

Jeg læste om et råd med at spray nivea deo på inden man gik ud. Og det hjælper altså

Anmeld

10. juli 2014

Anonymor1

Tusind tak for jeres svar, godt der kommer mange varme dage, så kan jeg nå at afprøve det hele 

Anmeld

10. juli 2014

SandraXOXO

Korte leggings beregnet til korte kjoler og nederdele bruger jeg. De er ikke særligt sexede men det er gnavesår sgu heller ikke ;-) Mine er vist fra zizzi.

Anmeld

10. juli 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil
OscarsMor skriver:

Jeg håber virkelig ikke jeg er den eneste med dette problem, men jeg har gået i en kort kjole hele dagen og da jeg ikke ligefrem er en xs har mine lår gnedet sig mod hinanden og det gør FRYGTELIG ondt nu! Av! Har smurt noget zinksalve på og det virker, men er der ikke noget man kan gøre sådan forebyggende? Læste vist engang om vaseline eller glidecreme, men ved ikke hvor lækkert det er i længden? 

Nå, men hvis nogen af jer måske har døjet med samme problem her i sommervarmen og måske ligger inde med et godt råd, så modtages de med kyshånd :-)

Creme til om natten og så kartoffelmel eller babypudder på om dagen

Anmeld

16. juli 2014

Anonymor1

IT-nørd skriver:

http://www.sass.dk/vare/2260-missya-lucia-pantslong

Disse pants er min redning og de er så lækre at have på 

Bliver lige nødt til at give dig en tilbagemelding (og et tak) Købte disse cykelshorts og det er uden tvivl det bedste køb jeg har lavet i år. Har lige fået dem idag og de er SÅ comfi!! Kom til at tage nattøj på udenover fordi jeg helt glemte at jeg havde dem på 

Og får ingen deller af dem, de virker bare! Kæmpe thumps up - og super billig og hurtig levering! Tak 

Anmeld

16. juli 2014

IT-nørd

OscarsMor skriver:

Bliver lige nødt til at give dig en tilbagemelding (og et tak) Købte disse cykelshorts og det er uden tvivl det bedste køb jeg har lavet i år. Har lige fået dem idag og de er SÅ comfi!! Kom til at tage nattøj på udenover fordi jeg helt glemte at jeg havde dem på 

Og får ingen deller af dem, de virker bare! Kæmpe thumps up - og super billig og hurtig levering! Tak 

Det er jeg glad for at høre! Jeg er så glad for mine, netop fordi de er så behagelige at have på! Har et par i beige og et par i sort og de holder bare til vask efter vask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.