Avs mellem mine tykke lår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.468 visninger
16 svar
18 synes godt om
10. juli 2014

Anonymor1

Jeg håber virkelig ikke jeg er den eneste med dette problem, men jeg har gået i en kort kjole hele dagen og da jeg ikke ligefrem er en xs har mine lår gnedet sig mod hinanden og det gør FRYGTELIG ondt nu! Av! Har smurt noget zinksalve på og det virker, men er der ikke noget man kan gøre sådan forebyggende? Læste vist engang om vaseline eller glidecreme, men ved ikke hvor lækkert det er i længden? 

Nå, men hvis nogen af jer måske har døjet med samme problem her i sommervarmen og måske ligger inde med et godt råd, så modtages de med kyshånd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Billemyre

Jeg har absolut samme problem!
Jeg bruger selv lidt madolie (ejer ikke lige glidecreme) - det holder sådan ok længe, men absolut ikke en hel dag.
Så er der talkum, men det holder kun ganske kort tid, for mit vedkommende, i hvert fald.
Hvis ikke du er til at smøre lårene, så er eneste mulighed, jeg lige kan finde på, de der korte leggings (de går til ca. midt på låret eller kortere) - de er smadder gode at have på indenunder et skørt 

Anmeld

10. juli 2014

Troldemommi

OscarsMor skriver:

Jeg håber virkelig ikke jeg er den eneste med dette problem, men jeg har gået i en kort kjole hele dagen og da jeg ikke ligefrem er en xs har mine lår gnedet sig mod hinanden og det gør FRYGTELIG ondt nu! Av! Har smurt noget zinksalve på og det virker, men er der ikke noget man kan gøre sådan forebyggende? Læste vist engang om vaseline eller glidecreme, men ved ikke hvor lækkert det er i længden? 

Nå, men hvis nogen af jer måske har døjet med samme problem her i sommervarmen og måske ligger inde med et godt råd, så modtages de med kyshånd :-)

Jeg tror de fleste kvinder har det problem når de har kjole på, det har jeg i hvert fald, jeg bruger korte leggins så er man også sikret imod pludselige vindstød

Monica

Anmeld

10. juli 2014

IT-nørd

http://www.sass.dk/vare/2260-missya-lucia-pantslong

Disse pants er min redning og de er så lækre at have på 

Anmeld

10. juli 2014

Hullabullabulla

Jeg bruger altid sådan nogle "cykelshorts" under kjoler og nederdele - de kan btw fås i hogm til 50 kr, og det er sådan nogle fine med blonder på

Anmeld

10. juli 2014

Mamacita til 2 piger

Babypudder mellem lårbasserne er genialt! Tricket har jeg lært af min mand som kender tricket fra hans arbejde i forsvaret, hvor de jævnligt bliver udsat for vabler og gnavesår..

Anmeld

10. juli 2014

ano14316

OscarsMor skriver:

Jeg har altid brugt baby pudder forebyggende...

Anmeld

10. juli 2014

MorDk

vaseline eller læbepomade

Anmeld

10. juli 2014

Mother-love

Jeg holder også på talkum pudder eller babypudder. For det er sgu ikke særlig lækkert at have vaseline imellem benene.

Anmeld

10. juli 2014

B&J

ellers et par korte læggens eller bare noget tynd så lårene ikke gnider på samme måde op og ned af hinanden for ja det gør frygteligt ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.