Hej med jer.
Dette vil være min første tråd i denne kategori.
Jeg er gift med min mand på nu syvende år og vi har to skønne børn.
Jeg har al mulig grund til at skulle være glad - men det er sjældent jeg rigtigt føler glæde ved noget for tiden.
Vi har hus, bil, stabil økonomi og jeg er snart færdig med min uddannelse.
I dag er bare så sej at komme igennem. Jeg har haft fridag og havde planer om at skulle nå en masse. Men jeg har intet fået gjort

huset ligner lort - haven er under renovering - og der er ikke handlet ind. Jeg kunne simpelthen ikke overskue det hele. Hvor skulle jeg starte?
Vasketøj flyder og ungernes værelser er nemmest bare at lukke dørene ind til.
Jeg kan ikke klare det mere. Jeg ender med at blive irriteret på børnene fordi de roder (i virkeligheden roder de nok ikke) og jeg trækker mig tilbage. Får ikke gjort noget. Får ikke hygget med mine dejlige børn. Får ikke lavet aftensmad for køleskabet er tomt.
Og min mand? Han arbejder længe og har lige meddelt at han igen ikke kommer hjem før børnene er lagt i seng.
Jeg er tudefærdig - kan ikke mere. Er ked af ikke at være den mor jeg ved at jeg kan være
Er selv om det hele. Børn. Husholdning. Min uddannelse. Mit studiejob. Selv i weekender.
Min mand kan ikke sige nej til arbejdet. Og de er ikke kede af at trække på ham.
Bare lidt klynk herfra.
Anmeld