Cd afspiller til 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Troldemommi

lineog4 skriver:

Jeg ville til hver en tid købe en ordentlig med god lyd - drengene har en væghængt Sony (tror jeg) med okay højtalere så de kan høre musikken ordentligt. De har begge betjent den fra de var 2 og den holder fint - er 5 år gammel nu.
Ville ikke købe børbeudgaverbe da højttalerne ofte ikke er gode nok.

Nu er det ikke fordi jeg ikke er kvalitetsbevidst, men jeg tror ikke at det er højtalerens lyd der er det vigtigste den her gang, jeg tror hun vil elske at kunne transportere den rundt og så vil det være fedt hvis der var en mikrofon til

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Masig

Troldemommi skriver:

Med mikrofoner til, det vil lige være noget for vores lille superstjerne

Monica

Ja det kunne jeg forestille mig.. Vores dreng synes også det er sjovt at råbe i dem... Men når de kommer for tæt på afspilleren og hyler, så er de pludselig ikke så sjove mere

Men jeg vil tro det er et hit for en pige som godt kan forstå at hun skal holde dem lidt på afstanden af afspilleren...

Anmeld

10. juli 2014

lineog4

Troldemommi skriver:

Nu er det ikke fordi jeg ikke er kvalitetsbevidst, men jeg tror ikke at det er højtalerens lyd der er det vigtigste den her gang, jeg tror hun vil elske at kunne transportere den rundt og så vil det være fedt hvis der var en mikrofon til

Monica

Rigtig nok, jeg er nok bare indoktrineret med at man skal introducere vellyd helt fra de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.