Cd afspiller til 3 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
12 svar
9 synes godt om
10. juli 2014

Troldemommi

Johanne elsker at synge og danse, derfor overvejer at give hende en cd afspiller når hun bliver 3 år i september, men tror i at hun er stor nok til sådan en?

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Johanne elsker at synge og danse, derfor overvejer at give hende en cd afspiller når hun bliver 3 år i september, men tror i at hun er stor nok til sådan en?

Monica

Jack her på snart 19måneder har haft en stående på sit værelse længe, i den sidste måned eller noget, har den stået på gulvet, hvor han tænder og slukker den, skruer op og ned for lyden. 

Så ja jeg tror sagtens hun kan have en. Der er børnecd af spiller, tror de er lidt mere holdbare en andre. 

Anmeld

10. juli 2014

Troldemommi

Yurie skriver:

Jack her på snart 19måneder har haft en stående på sit værelse længe, i den sidste måned eller noget, har den stået på gulvet, hvor han tænder og slukker den, skruer op og ned for lyden. 

Så ja jeg tror sagtens hun kan have en. Der er børnecd af spiller, tror de er lidt mere holdbare en andre. 

Okay må jeg spørge hvad mærke den er, en holdbar model

Monica

Anmeld

10. juli 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Okay må jeg spørge hvad mærke den er, en holdbar model

Monica

Det er en gammel ting han har(kan ikke huske navnet). og den bliver ikke brugt så meget, for det meste kun lige før han skal i seng. (Hans værelse er på første sal). men noget i den her dur  http://www.mytrendyphone.dk/shop/lenco-scr-94-cd-68598p.html

Men der er jo rigtig mange søde, med hello kitty, monster high og sådan nogle. Der er også den her  http://www.toysrus.dk/toysrus-butik/musik-og-film/dvd'er-og-cd'er/lys-lyd-og-billede/cd-afspiller-med-antichok?id=617946 hvilket passer når hun jo bliver 3år

Anmeld

10. juli 2014

Janni.

Det tror jeg bestemt hun kan. Silas har længe betjent hans afspiller uden problemer. Han har en billig afspiller fra Bilka.

Anmeld

10. juli 2014

Troldemommi

Yurie skriver:

Det er en gammel ting han har(kan ikke huske navnet). og den bliver ikke brugt så meget, for det meste kun lige før han skal i seng. (Hans værelse er på første sal). men noget i den her dur  http://www.mytrendyphone.dk/shop/lenco-scr-94-cd-68598p.html

Men der er jo rigtig mange søde, med hello kitty, monster high og sådan nogle. Der er også den her  http://www.toysrus.dk/toysrus-butik/musik-og-film/dvd'er-og-cd'er/lys-lyd-og-billede/cd-afspiller-med-antichok?id=617946 hvilket passer når hun jo bliver 3år

Det er nok bare min hjerne der ikke helt vil være ved at hun er ved at være stor

Hello kitty er nok sagen for hende

Monica

Anmeld

10. juli 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Det er nok bare min hjerne der ikke helt vil være ved at hun er ved at være stor

Hello kitty er nok sagen for hende

Monica

Det er fordi man ikke vil have at de skal blive store. De skal forblive små søde børn, der elsker knus og kys. (de vokser alt for hurtigt)

Der er Hello kittycsafspiller i Br, ellers gå i bilka eller kvickly. 

Anmeld

10. juli 2014

lineog4

Jeg ville til hver en tid købe en ordentlig med god lyd - drengene har en væghængt Sony (tror jeg) med okay højtalere så de kan høre musikken ordentligt. De har begge betjent den fra de var 2 og den holder fint - er 5 år gammel nu.
Ville ikke købe børbeudgaverbe da højttalerne ofte ikke er gode nok.

Anmeld

10. juli 2014

Masig

Vi fik en i dåbsgave til vores søn, sådan en børne én fra Fætter BR med mikrofoner. Han bliver 2 om en uge og har brugt den lidt her de sidste par måneder, så det tror jeg bestemt godt hun kan 

Anmeld

10. juli 2014

Troldemommi

Masig skriver:

Vi fik en i dåbsgave til vores søn, sådan en børne én fra Fætter BR med mikrofoner. Han bliver 2 om en uge og har brugt den lidt her de sidste par måneder, så det tror jeg bestemt godt hun kan 

Med mikrofoner til, det vil lige være noget for vores lille superstjerne

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.