Barsel tiltaler meget til en ny graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du overveje/vil ha et barn mere ved at barsel tiltaler dig det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.190 visninger
19 svar
8 synes godt om
10. juli 2014

Anonym trådstarter

Hey i søde baby bruger

lige et spørgsmål. 

Jeg fik at vide af en for nogle måneder siden. Da vi sad og snakket. Hvor personen sagde at jeg godt kan regne med at nogle kvinder tænker og har det med at barsel tiltaler dem meget og derfor kan de overveje/ beslutter sig for at få et barn mere. 

Og jeg sad med åben mund. Kan ikk tro det

kan det virkelig passe?

En afstemning for sjov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Albertsen92

Anonym skriver:

Hey i søde baby bruger

lige et spørgsmål. 

Jeg fik at vide af en for nogle måneder siden. Da vi sad og snakket. Hvor personen sagde at jeg godt kan regne med at nogle kvinder tænker og har det med at barsel tiltaler dem meget og derfor kan de overveje/ beslutter sig for at få et barn mere. 

kan det virkelig passe?

En afstemning for sjov

Altså få et barn kun fordi man vil på barsel? Eller får lyst til en baby mere under barsel med baby? Eller hvad? Forstår det ikke helt..

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Altså få et barn kun fordi man vil på barsel? Eller får lyst til en baby mere under barsel med baby? Eller hvad? Forstår det ikke helt..

Undskyld hvis ikk det er klart skrevet. Jeg mener at man vil lave et barn PGA får at få 1 år barsel 

er det forståeligt nu?

Anmeld

10. juli 2014

isabellasmor

Hey i søde baby bruger

lige et spørgsmål. 

kan det virkelig passe?

En afstemning for sjov

Jeg elsker barsel og ser frem til det. Barsel er for mig en selvfølge når man får barn, 1 år ca. hvis IKKE man fik barsel eller kun halv barsel fx og ikke andre muligheder efterfølgende, så ville vi fx ikke ha planlagt barn nu, men ventet til vi havde mulighed for at kunne være hjemme mindst 1 år med den lille da jeg aldrig ville sende et barn under 1 år i inst. det enten ved opsparing eller studere hjemmefra eller lign..  

så, jeg tænker om det er taget lidt ud af kontekst? at man ser frem til barsel og det er en dejlig mulighed vi har?

men ikke at man vil have barslen og så følger barnet bare med? er det sådan det er ment så .. Ja jeg kender ikke nogen der har det sådan i hvert fald 

Anmeld

10. juli 2014

Frk.S

Altså jeg elsker barsel, og synes vi er meget priviligerede at vi har mulighed for så lang barsel.

Men jeg kunne da aldrig drømme om at få et barn bare for at kunne holde barsel.... det er da for langt ude. 

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Jeg elsker barsel og ser frem til det. Barsel er for mig en selvfølge når man får barn, 1 år ca. hvis IKKE man fik barsel eller kun halv barsel fx og ikke andre muligheder efterfølgende, så ville vi fx ikke ha planlagt barn nu, men ventet til vi havde mulighed for at kunne være hjemme mindst 1 år med den lille da jeg aldrig ville sende et barn under 1 år i inst. det enten ved opsparing eller studere hjemmefra eller lign..  

så, jeg tænker om det er taget lidt ud af kontekst? at man ser frem til barsel og det er en dejlig mulighed vi har?

men ikke at man vil have barslen og så følger barnet bare med? er det sådan det er ment så .. Ja jeg kender ikke nogen der har det sådan i hvert fald 

Ja jeg mener at nogle kvinder tænker 

årh gider ikk arbejde så jeg laver et barn så jeg kan få 1 års barsel

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså jeg elsker barsel, og synes vi er meget priviligerede at vi har mulighed for så lang barsel.

Men jeg kunne da aldrig drømme om at få et barn bare for at kunne holde barsel.... det er da for langt ude. 

Ja jeg mener at nogle kvinder tænker årh gider ikk arbejde så jeg laver et barn så jeg kan få 1 års barsel

Anmeld

10. juli 2014

Albertsen92

Anonym skriver:

Ja jeg mener at nogle kvinder tænker 

årh gider ikk arbejde så jeg laver et barn så jeg kan få 1 års barsel

Det har jeg aldrig hørt om

Anmeld

10. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Hey i søde baby bruger

lige et spørgsmål. 

kan det virkelig passe?

En afstemning for sjov

Jeg er ikke specielt vild med at være på barsel, så nej det ville aldrig kunne få mig til at få et barn mere!

Anmeld

10. juli 2014

Anonym trådstarter

Albertsen92 skriver:

Det har jeg aldrig hørt om

Nej det bare mig og en jeg kendte som sad og snakket om det. Hvor personen sagde at jeg godt kan regne med at nogle kvinder kan tænke sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.