Hvem troede i baby ville ligne.. For sjov tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Mamalou

Inger skriver:

ja blev lidt inspireret andet sted, og har selv tænkt på det ofte.

Da jeg var gravid gik man og forestillede sig hvordan baby ville se ud, og jeg ønskede da også at vores lille pige skulle:

- have mine blå øjne

- mit kommunefarvede hår.

- fars kloge hovede.

- minimum af temperament ( for vi har jo intet &nbsp

- lille og lækker 

Da vores baby kom havde hun:

- Min blå øjne (tjek... hun er 9 mdr gammel nu )

- Rødblond hår!!! ( KNALDRØDT i dag &nbsp

- Har fået KRØLLER 

- har måske fået fars kloge hovede, det mener han BESTEMT, jeg tror hun er tosset 

- Et temperament der giver mig grå hår over at tænke på hun bliver teenager engang 

- En KÆMPE baby på 14 kg i dag, og 78 cm men RØVlækker..

Jeg spørger stadig min mand om han er HELT sikker på, at vi ikke har fået en forkert baby med hjem, men da alle vi møder siger : nøj hun ligner sin FAR, ja så er den nok god nok 

Nå må jeg hører lidt om jeres forventninger og hvad der egentligt kom ud af det....

Ha en dejlig dag alle sammen :-)

Jeg krydsede fingere for, at vores søn ville få min mørke øjne og fars næse, men det blev lige omvendt blå øjne og min kartoffeltryne Og han er 110% lækkerhed

Der udover tænkte jeg ikke så meget over udseende eller personlighed. Det vil jeg gøre mere ved en evt. kommende graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
lineog4 skriver:

Jeg håbede ikke noget for var ligeglad for selvsagt ville de jo blive de smukkeste børn i verden, det eneste jeg håbede var de var glade og smilet nåede deres øjne.

Men jeg troede det mørke fra deres far ville slå igennem og de med sikkerhed ville få brune øjne. Var også sikker på de ville have babykrøller og ja i det hele taget noget hår med fald, da både jeg og deres far har det. Hvordan de ville blive havde jeg ingen ide om bare dejlige

Og jeg blev snydt 3 ud af 4 har blå øjne og 2 ud af de 3 har helt glat hår, og de er forholdsvis lyse (Liam aller mest) og nå ja så er der ikke en af dem der ligner mig

Men de er glade, smukke og de dejligste på denne jord....

Jeg er solgt!!!! Hold nu k.... de er skønne 

Anmeld

10. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Mamalou skriver:

Jeg krydsede fingere for, at vores søn ville få min mørke øjne og fars næse, men det blev lige omvendt blå øjne og min kartoffeltryne Og han er 110% lækkerhed

Der udover tænkte jeg ikke så meget over udseende eller personlighed. Det vil jeg gøre mere ved en evt. kommende graviditet

hahaha kartofeltryne, den var god  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.