Hvem troede i baby ville ligne.. For sjov tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Dafnies skriver:

Da jeg var gravid, forestillede jeg mig først og fremmest en pige.

Både min kæreste og jeg var nogle små tykke propper som børn, så jeg forventede helt klart en lille tykmavet baby. Derudover regnede vi med baby over 4,5 kilo, da hele familien har fået kæmpebabyer.

Vi gættede på masser af hår. Lyst hår som både mor og far havde.

Blå øjne, lille fin næse, lille mund.

Ud kom en lille fin dreng, ikke mere end 3555 g og 51 cm. Helt gennemsnitlig og slet ikke rundkindet. Han havde maaaaaasser af hår, men det var lysebrunt. Det sidste holdt dog stik - lille fin kyssemund, lille næse og blå øjne (og fars hage)

Hårfarven har dog ændret sig nu, og han er da også blevet lidt mere rund i ansigtet

Første billede er han ca 1 måned. Andet billede er han ca 6 måneder.

hvor er han sød og der er sket noget med hårfarven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

lineog4

Marts<3 skriver:

Jeg er mulat. Så havde forestillet mig, en mørk krølhåret med brune øjne og gylden hud...

MEN han er lyshåret med meget lidt gylden hud og grønbrune øjne...

Hans far er også mørkhåret og har brune øjne. Men tænker at det måske nok kommer senere.

Har hørt SÅ mange mærkelig kommentar omkring hvorfor han er så lys, at jeg er ved at blive skør. Men sådan ser han altså ud, og syntes han er sød alligevel.

Her er et billed af mormor og barnebarn, bare for at se hvor vildt det ser ud.

Ser nu lidt vildt ud - og ja man ville nok ikke bare ud fra det billede skyde dem til at være i familie.

Vi har selv lidt under myten om farver dog i mindre udstrækning. Min mand er italiener og er mørk i huden, sort (nu snart gråt) hår og brune øjne, og alle børnene har store blå øjne, og lyst til leverpostej. Hvor har jeg skulle forklare mange gange at han er far til alle børnene

Men vil så sige min store datter er som snydt ud af næsen på ham bare med mine farver (og heldigvis hans måde at kunne klare solen).

Liam er lys lys og ligner ham ikke

Og Linus er en god blanding og nok den mørkeste, men stadig så lys så folk stiller spørgsmålstegn ved om han er faren....

Anmeld

10. juli 2014

Mor1986

Jeg håbede vores datter fik brunt hår, brune øjne og krøller. ALT Sammen efter mig. 

Men hun fik lyst hår oh blå øjene efter sin far og en smule krøller.

temeperamentet har hun efter os begge så hun er meget oppe i det røde felt når noget går hende imod. 

Men hun er nu alligevel den dejligste 

Anmeld

10. juli 2014

Dorthe1986

Jeg havde forestillet mig en lille tyk elastikbaby, med kridhvidt hår og blå øjne, faktisk sagde jeg at jeg er ligeglad hvem han ligner udseendsmæssigt bare han arver min kloge hjerne

Det var en lyshåret, nok nærmere mørkblond dreng der kom ud med blå øjne. Håret er stadig lyst, men med et rødt skær. Han var dog langt fra en elastikbaby, men har hele tiden været lang og slank.

Og heldigvis har han vidst arvet morens skarpe hjerne

Anmeld

10. juli 2014

Masig

Jeg regnede med at få en lille fin babydreng, med blå øjne og mørkt hår og slank af bygning som både mig og hans far.

Og jeg fik fuldstændig det jeg havde regnet med hehe... I hvert fald da han blev født...

Nu to år efter er han stadig høj og slank og har blå øjne, men er blevet helt lyshåret... 

Temperamentet taler vi ikke om 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2014

Albertsen92

Jeg TROEDE, at hun:
Blev mørkhåret (far er mørkhåret)
Fik blå øjne

Jeg HÅBEDE at hun:
Kom ud "uden" hår, altså ingen kæmpe paryk
Fik lyst hår
Fik blå øjne
Blev en mild pige

Og jeg fik alt hvad jeg ønskede mig!

Anmeld

10. juli 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Jeg regnede med at få rødhåret børn, efter farmand, og med brune øjne, efter mig

Har en søn der er rødhåret og har brune øjne og en datter der er rødhåret med grønne øjne

Derud over havde jeg en ide om at vores søn ville ligne sin far og vores datter ville ligne mig og sørme om ikke de gør det

Anmeld

10. juli 2014

Jibbe

Jeg troede jeg ville få mørke børn med brune øjne. Istedet har jeg fået børn der ligner mig meget, men med grønne og blå øjne og blond hår. Så min fars gener slår helt klart igennem, sammen med min mands, ihvertfald farvemæssigt.

Anmeld

10. juli 2014

lineog4

Jeg håbede ikke noget for var ligeglad for selvsagt ville de jo blive de smukkeste børn i verden, det eneste jeg håbede var de var glade og smilet nåede deres øjne.

Men jeg troede det mørke fra deres far ville slå igennem og de med sikkerhed ville få brune øjne. Var også sikker på de ville have babykrøller og ja i det hele taget noget hår med fald, da både jeg og deres far har det. Hvordan de ville blive havde jeg ingen ide om bare dejlige

Og jeg blev snydt 3 ud af 4 har blå øjne og 2 ud af de 3 har helt glat hår, og de er forholdsvis lyse (Liam aller mest) og nå ja så er der ikke en af dem der ligner mig

Men de er glade, smukke og de dejligste på denne jord....

Anmeld

10. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

HOLD NU OP NOGLE LÆKRE UNGER I HAR JER 

skønt at hører lidt om hvem jeres børn ligner både af udseende og temperament ( som jeg kan se vi IKKE taler om  &nbsp 

Jeg var bare nysgerrig på om jeg var den eneste der indimellem tænker hmmm har jeg født hende, for vores datter ligner bare sin far SÅ meget.

Tak for jeres skønne indputs, og kom gerne med flere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.