jeres barndoms bamser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

Morgensol

Min morfar syede en Bamse (bamse og kylling-bamse) til mig. Han døde da jeg var 1/2 år gammel, så den betyder meget og så fik jeg en gris af min barndomsven da jeg blev født. Han er så lige 14 dage yngre end jeg, så der lidt skægt. Begge tøjdyr er hos mine forældre, hvor de blir passet rigtig godt på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2014

Mimic

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger da sig selv ik?

Her er Peter ( den brune ) og supermand. Disse 2 bamser har fuldt mig hele livet og jeg elsker dem stadig, men nu bor de bare oppe på et skab, hvor ungerne ik ja nå dem.

Håber I vil lege med, og vise JERES bamser. Vh stine

"Abe" fik jeg da jeg blev født (to dage gammel var jeg vidst), han var dengang langhåret og kom hertil med min familie fra Sverige, han var min bedste ven, og blev klædt ud, badet i mudder, lå i regnen og var generelt bare med overalt, han har indtil nu fulgt min datter, men nu hvor hun er blevet 8 år er interessen der ikke rigtigt for ham mere, så nu er han flyttet ind i soveværelset og passer på os der

dvs at "Abe" fylder 30 år om 9 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Morgensol skriver:

Min morfar syede en Bamse (bamse og kylling-bamse) til mig. Han døde da jeg var 1/2 år gammel, så den betyder meget og så fik jeg en gris af min barndomsven da jeg blev født. Han er så lige 14 dage yngre end jeg, så der lidt skægt. Begge tøjdyr er hos mine forældre, hvor de blir passet rigtig godt på. 

Det er så hyggeligt, når ens bamser har en god historie!! Vh stine

Anmeld

10. juli 2014

StineW79

Mimic skriver:

"Abe" fik jeg da jeg blev født (to dage gammel var jeg vidst), han var dengang langhåret og kom hertil med min familie fra Sverige, han var min bedste ven, og blev klædt ud, badet i mudder, lå i regnen og var generelt bare med overalt, han har indtil nu fulgt min datter, men nu hvor hun er blevet 8 år er interessen der ikke rigtigt for ham mere, så nu er han flyttet ind i soveværelset og passer på os der

dvs at "Abe" fylder 30 år om 9 dage

Dejligt at se at jeg ik er den eneste abe elsker 

Min Peter er også 35 år gammel. Syntes endelig de holder sig godt!vh stine

Anmeld

10. juli 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg har også en bamse til at ligge i kælderen. Den er dog ikke helt fra baby men en 3-5 års alderen. Min søster og jeg gik en hver jeg fik en hvid. Dens stof er der små klovne på og så har den nathue på med små klovne også. Den har dog måttet på hospitalet hos min mor da min søster og mig blev uvenner over den en dag så benet næsten blev revet af og spark på mave og ryg. Årh den lille bamse havde ondt. Den har så længe jeg kan huske altid haft en minus mouse natkjole på som jeg også selv havde i samme natkjole. Den ryger ikke ud selvom den er ved at være noget nusset og slidt

Anmeld

10. juli 2014

StineW79

SANIE89 skriver:

Jeg har også en bamse til at ligge i kælderen. Den er dog ikke helt fra baby men en 3-5 års alderen. Min søster og jeg gik en hver jeg fik en hvid. Dens stof er der små klovne på og så har den nathue på med små klovne også. Den har dog måttet på hospitalet hos min mor da min søster og mig blev uvenner over den en dag så benet næsten blev revet af og spark på mave og ryg. Årh den lille bamse havde ondt. Den har så længe jeg kan huske altid haft en minus mouse natkjole på som jeg også selv havde i samme natkjole. Den ryger ikke ud selvom den er ved at være noget nusset og slidt

Altså jeg kom engang til at hive øret af min søsters hund, men hun var selv ude om det!!!!!!! Vi sov i køjeseng, og jeg sov øverst. Jeg ville sove, men hun blev ved med at svinge hunden op på mig. Til sidst tog jeg fat i den, og hev alt hva jeg ku, med det resultat, at min søster kun sad tilbage med øret i hånden. Resten af hunden kylede jeg ud af vores havedør... Også var der ellers låskamp!

Peter's bukser er dem han kom i, trøjen var der en der strikkede til ham. Supermand's trøje har jeg selv syet sammen med min mormor da jeg var barn. Vh stine

Anmeld

11. juli 2014

Satans

Her er min barndoms bamse 

Han hedder Svend-Ole - jeg var 4 år, da jeg fik ham og gav ham dette super opfindsomme navn 

mine forældre og jeg var lige flyttet til en ny by, og jeg kunne ikke rigtig falde til, og var derfor meget trist og ked af det. De tidligere ejere, af huset vi havde køb, fik nys om dette, og derfor strikkede mandens mor Svend-Ole til mig. Siden faldt alting på plads  

I dag er modellen blevet én familie-bamse. Jeg fik Svend-Ole i sin tid, da min søster kom til strikkede min bedstemor én bamse lignende min, og mine fætre og kusiner har også fået en. Og den nyeste bamse er ham min datter fik i dåbsgave (han er hendes et og alt ) alle sanserne hedder Svend-Ole, i vores familie kan sådan én bamse ikke hedde andet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2014

Isabella_mor

Jeg havde en spiril i stor størrelse uden hale. Men min mor smed den ud da jeg var barn fordi jeg ikke havde ryddet den op fra mit værelse. Meget traumatisk for mig. Og jeg fik den aldrig igen. 

Anmeld

11. juli 2014

StineW79

Satans skriver:

Her er min barndoms bamse 

Han hedder Svend-Ole - jeg var 4 år, da jeg fik ham og gav ham dette super opfindsomme navn 

mine forældre og jeg var lige flyttet til en ny by, og jeg kunne ikke rigtig falde til, og var derfor meget trist og ked af det. De tidligere ejere, af huset vi havde køb, fik nys om dette, og derfor strikkede mandens mor Svend-Ole til mig. Siden faldt alting på plads  

I dag er modellen blevet én familie-bamse. Jeg fik Svend-Ole i sin tid, da min søster kom til strikkede min bedstemor én bamse lignende min, og mine fætre og kusiner har også fået en. Og den nyeste bamse er ham min datter fik i dåbsgave (han er hendes et og alt ) alle sanserne hedder Svend-Ole, i vores familie kan sådan én bamse ikke hedde andet 

I hvor er den også fin! Og self hedder den da Svend-Ole, det ka alle da regne ud!! 

Thea har en tiger der hedder Anton banton, og den ka heller ik hedde andet, og sådan er det bare! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.