jeres barndoms bamser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
18 svar
14 synes godt om
9. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja overskriften siger da sig selv ik?

Her er Peter ( den brune ) og supermand. Disse 2 bamser har fuldt mig hele livet og jeg elsker dem stadig, men nu bor de bare oppe på et skab, hvor ungerne ik ja nå dem.

Håber I vil lege med, og vise JERES bamser. Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger da sig selv ik?

Her er Peter ( den brune ) og supermand. Disse 2 bamser har fuldt mig hele livet og jeg elsker dem stadig, men nu bor de bare oppe på et skab, hvor ungerne ik ja nå dem.

Håber I vil lege med, og vise JERES bamser. Vh stine

Nåhh

Har ikke lige billede her, men jeg har Nikolaj og Snehvide De ligger godt nok bare i bunden at er skab

Der ligger de sammen med min mands bamse, som hedder Min hund 

Anmeld

9. juli 2014

LinLin

Bamsen er min og hunden er min mands... Jeg har lavet ny næse til hunden da den pludseligt faldt af.... Og bamses hånd er blevet syet men ellers er de intakte.

Min far var ude at sejle da jeg blev født og havde den med hjem til mig første gang han så mig (så den er snart 28 år og 24 mdr )

Adam har dem på sit værelse nu

(Kan ikke slette det der vender forkert...)

Anmeld

9. juli 2014

B&J

har desværre ikke et billede af min bamse hund det er ca 8cm lang og ligner en gammel slidt hund med hænge øre

vi har pakket den godt væk da den bare ikke kan mere men jeg kan ikke smide den ud

Anmeld

9. juli 2014

Happiness

"Bumle" Står i venstre hjørne. Og det var en bamse min far gav mig som nyfødt Tænker den må have været lige så stor som jeg var 

Den har haft tabt et øje, som så er limet på, så ser nok lidt spooky ud 

Og så er dens "pels" godt nusset, men mine unger synes den er hyggelig. Så nu er det deres

Anmeld

9. juli 2014

LJMNA

LinLin skriver:

Bamsen er min og hunden er min mands... Jeg har lavet ny næse til hunden da den pludseligt faldt af.... Og bamses hånd er blevet syet men ellers er de intakte.

Min far var ude at sejle da jeg blev født og havde den med hjem til mig første gang han så mig (så den er snart 28 år og 24 mdr )

Ej jeg har præcis sådan en hund fra min barndom, den er bare orange min store datter sover med den vær nat (ogs derfor i ikk får billede, for hun er puttet)

Anmeld

9. juli 2014

StineW79

MyLove E skriver:

Nåhh

Har ikke lige billede her, men jeg har Nikolaj og Snehvide De ligger godt nok bare i bunden at er skab

Der ligger de sammen med min mands bamse, som hedder Min hund 

Ih de ska da findes frem igen. Sådan nogen ynglings bamser ka slet ik li at blive gemt væk, de vil da ud og opleve nye eventyr!  X

Anmeld

9. juli 2014

StineW79

LinLin skriver:

De er godt nok også søde! 

Peter har fuldt mig altid, og jeg havde ham med overalt, så da jeg var ca 4 år, var begge øjene og næsen faldet af. Han kom så under kærlig behandlig af min mormor, som syede de sorte lapper på. Da jeg fik ham igen, blev jeg så rasende fordi jeg mente hun havde ødelagt ham. Ka huske at jeg græd i flere dage, fordi han nu var blevet helt forkert. 

Som erstatning gav hun mig supermand, som vi havde set i en genbrugsbutik. Heldigvis blev Peter og supermand hurtig bedste venner vh stine

Anmeld

9. juli 2014

StineW79

B&J skriver:

har desværre ikke et billede af min bamse hund det er ca 8cm lang og ligner en gammel slidt hund med hænge øre

vi har pakket den godt væk da den bare ikke kan mere men jeg kan ikke smide den ud

Nej man må ALDRIG smide sin ynglings bamse ud!! X

Anmeld

9. juli 2014

StineW79

Happiness skriver:

"Bumle" Står i venstre hjørne. Og det var en bamse min far gav mig som nyfødt Tænker den må have været lige så stor som jeg var 

Den har haft tabt et øje, som så er limet på, så ser nok lidt spooky ud 

Og så er dens "pels" godt nusset, men mine unger synes den er hyggelig. Så nu er det deres

Ih du er modig at gi den vidre til næste generation.. Tænk hvis den fortalte alt om de tossestreger du har lavet som barn?! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.