Har i været hos en clairvoyant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2014

SussieThyssen

lineog4 skriver:

Tak for svar - er stadig i 7 sind fordi jeg egentlig har en forståelse og en ro, men samtidig gerne ville have det sidste svar, den sidste tryghed og kunne pakke følelsen af at jeg svigtede væk fordi hun forstår og måske endda kan mærke min store kærlighed.
Har tilbud om en seance i august med Zalina Mikkelsen - kender du hende? Og så er det jo i en stor gruppe

Nej det gør jeg ikke..jeg arbejder på en anden måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

lineog4

SussieThyssen skriver:

Nej det gør jeg ikke..jeg arbejder på en anden måde

Aner intet - er novice da jeg nok aldrig har troet på det var andet end fup - ja undskyld men kan også mærke et sted at fup eller ej så kan det give en tryghed i det her liv og hvem ved måske jeg så opdager efter livet at jeg blev fuppet men det kan jo ikke tage roen væk som jeg har fået

Anmeld

9. juli 2014

forår

Hej

jeg har været til en håndlæser, og det var en mærkelig oplevelse.

hun "gættede" ret meget forkert. Hun sagde ex. Jeg kan ikke helt finde ud af om du har 2 eller 3 børn?? Og jeg har så 1 barn. Og ja sådanne ting var der faktisk meget af, hun snakkede også somom jeg havde en partner, og jeg er single.. Så jeg var ikke begejstret over hende..

Anmeld

9. juli 2014

TbCp

lineog4 skriver:

Aner intet - er novice da jeg nok aldrig har troet på det var andet end fup - ja undskyld men kan også mærke et sted at fup eller ej så kan det give en tryghed i det her liv og hvem ved måske jeg så opdager efter livet at jeg blev fuppet men det kan jo ikke tage roen væk som jeg har fået

Jeg var til er stort møde med en clarivoyant, kort efter min lillesøsters død og fik kontakt til hende.

eller... Ja jeg er skeptiker... Men uanset hvad blev jeg rørt, glad, lettet og fyldt med ro efter det. Jeg blev også ked af det, græd og savnede. Men alt i alt var det en super god oplevelse, om så det rigtigt eller fusk. 

Anmeld

9. juli 2014

BabyMus

Efter 3 dejlige graviditeter, men virkelig hårde fødsler er vi kommet i tvivl om hvorvidt vores ønske om 4 børn skal indfries

Vi vil så gerne have et 4. barn, men eftersom min kejsersnit har været ved at briste 2 gange, er vi bange for om det vil være sikkert med en 4 graviditet

Derfor tænker jeg muligvis at ligge et smut forbi en clairvoyant, men er det noget ved eller er det "bare" en gang fis?

Jer der har prøvet, svar meget gerne

Fejl. Det var en healer jeg var hos og ikke en clairvoyant jeg var til. Sorry.

Anmeld

11. juli 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Efter 3 dejlige graviditeter, men virkelig hårde fødsler er vi kommet i tvivl om hvorvidt vores ønske om 4 børn skal indfries

Vi vil så gerne have et 4. barn, men eftersom min kejsersnit har været ved at briste 2 gange, er vi bange for om det vil være sikkert med en 4 graviditet

Derfor tænker jeg muligvis at ligge et smut forbi en clairvoyant, men er det noget ved eller er det "bare" en gang fis?

Jer der har prøvet, svar meget gerne

Jeg faldt lige over dette og kom til at tænke på dig/denne tråd, som jeg har læst med på fra side linjen. Jeg ved intet om hvor god vedkommende er, ville blot videreformidle oplysningerne, hvis du går med tankerne om at kontakte en clairvoyant

Fundet på Ude & Hjemme's hjemmeside.

God dag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.