Har i været hos en clairvoyant?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
15 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2014

Anonym trådstarter

Efter 3 dejlige graviditeter, men virkelig hårde fødsler er vi kommet i tvivl om hvorvidt vores ønske om 4 børn skal indfries

Vi vil så gerne have et 4. barn, men eftersom min kejsersnit har været ved at briste 2 gange, er vi bange for om det vil være sikkert med en 4 graviditet

Derfor tænker jeg muligvis at ligge et smut forbi en clairvoyant, men er det noget ved eller er det "bare" en gang fis?

Jer der har prøvet, svar meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Muffinmus

Har prøver det..sidste sommer. Hun havde nok ret i halvdelen af det hun sagde...noget var ved siden af, noget måtte hun spørge sig frem til..tja, ved ikke hvad jeg skal sige om oplevelsen. Det var spændende nok, men flere ting fik hun ikk ret i.

Anmeld

8. juli 2014

Jj1709

Har ikke selv været ved en, men min mor har, og det passede meget godt det hun fik at vide 

Anmeld

8. juli 2014

SussieThyssen

Jeg er selv inde unger gruppen..eller....rettere jeg arbejder med det spirituelle.
Jeg er det man kalder empat.

Jeg synes du skal skrive til mig..og så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med at finde en god, dygtig og rimelig kollega i nærheden af dig, som jeg ved har evnerne og som ikke vil flå pengepungen ud af hånden på dig og ej heller snyde dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juli 2014

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg er selv inde unger gruppen..eller....rettere jeg arbejder med det spirituelle.

Jeg synes du skal skrive til mig..og så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med at finde en god, dygtig og rimelig kollega i nærheden af dig, som jeg ved har evnerne og som ikke vil flå pengepungen ud af hånden på dig og ej heller snyde dig.

Kærligst
Sussie

Sender dig en PB med det samme, tak

Anmeld

8. juli 2014

lineog4

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Hvad er en empat helt præcist. Har så tit overvejet om jeg skulle gå til en der kan formidle i forhold til de døde. Men tør ikke for hvad om jeg har ret og min datter ikke forstår hvor jeg er... den værste tanke i verden bare at skrive det og jeg er ved at græde selvom jeg sidder her og har en lykkelig dag.

Anmeld

8. juli 2014

SussieThyssen

lineog4 skriver:

Hvad er en empat helt præcist. Har så tit overvejet om jeg skulle gå til en der kan formidle i forhold til de døde. Men tør ikke for hvad om jeg har ret og min datter ikke forstår hvor jeg er... den værste tanke i verden bare at skrive det og jeg er ved at græde selvom jeg sidder her og har en lykkelig dag.

En empat er en der føler hvad andre føler..men ikke kun dem, men også alt og alle der er og har været i berøring med dem.
Jeg hjælper ofte folk der står netop i din situation, eller hjælper dem til at finde en, der kan hjælpe dem.

Anmeld

8. juli 2014

lineog4

SussieThyssen skriver:

En empat er en der føler hvad andre føler..men ikke kun dem, men også alt og alle der er og har været i berøring med dem.
Jeg hjælper ofte folk der står netop i din situation, eller hjælper dem til at finde en, der kan hjælpe dem.

Men giver det en lettelse eller står man bare med flere spørgsmål? River man bare såret mere åbent? Ej ved jo godt du ikke kan give et endegyldigt svar. Men lige så fristende det er lige så angstprovokerende er det.

Anmeld

8. juli 2014

SussieThyssen

For de fleste giver det en utrolig ro..jeg har endnu ikke mødt nogen, der ikke har fundet fred i at få talt med en der kan hjælpe dem med at se tingene, føle dem og bringe forståelse for ens egen situation.

Anmeld

8. juli 2014

lineog4

SussieThyssen skriver:

For de fleste giver det en utrolig ro..jeg har endnu ikke mødt nogen, der ikke har fundet fred i at få talt med en der kan hjælpe dem med at se tingene, føle dem og bringe forståelse for ens egen situation.

Tak for svar - er stadig i 7 sind fordi jeg egentlig har en forståelse og en ro, men samtidig gerne ville have det sidste svar, den sidste tryghed og kunne pakke følelsen af at jeg svigtede væk fordi hun forstår og måske endda kan mærke min store kærlighed.
Har tilbud om en seance i august med Zalina Mikkelsen - kender du hende? Og så er det jo i en stor gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.