I går festede vi lidt i anledning af min kærestes fødselsdag. Min kæreste og jeg gik i seng ved 3 tiden. Da vi stod op i morges, var en af gæsterne taget hjem, i stedet for at blive og sove som aftalt. Han havde drukket tæt hele aftenen og natten og var ikke bare snaldret - han var fuld! (Ikke at det på nogen måde er i orden at køre, hvis man kun har drukket lidt). Kl 7 i morges var han gået, da de andre sov, og havde taget bilen hjem. Jeg er bare SÅ gal på ham!! Jeg bliver virkelig harm over, at han overhovedet kan finde på det! Han har en kæreste og et lille barn der hjemme, der ikke skal risikere at stå alene. - og derudover er der risikoen for, at han kommer til at slå andre mennesker ihjel på vejene! Øv, hvor er det ikke i orden. Jeg har gået hele dagen og tænkt på, at jeg virkelig har lyst til at skrive til ham, og fortælle ham at det ikke er i orden - og at han fremover ikke er inviteret hos os, da vi ike vil være vidner til, at han kører i fuld tilstand! Jeg er gode veninder med hans kæreste og frygter lidt, at vi så bliver meget uvenner. Hva siger i? Er det det værd, eller skal han sejle sin egen sø?
Anmeld