Vi blev henvist til det private for inseminering - faktisk også hos Svend ved Copenhagen Fertility Center... Det virkede ikke, men det gjorde den efterfølgende ivf og icsi på Holbæk så heller ikke.
Nu er alle forsøg opbrugte og vi er tilbage hos Svend i København, hvor de kan tilbyde nogle ekstra tillæg til behandlingen. Så som eksempelvis "assisted hatching"
Nu var det jo ikke mig det skulle handle om..
Tænker at anbefale Svend og Copenhagen Fertility Center - de er dygtige, effektive og så har de en humor, der lige løfter stemningen en lille smule.
Om Herlev er et godt sted? Jeg ved det ikke, men jeg ved at Svend (min helt kan du nok høre) var med i opstarten af deres klinik for mange år siden...
Du kan frit vælge mellem offentlig eller privat, når det kommer til de 6 insemineringer (1. fælles barn). Har du fået lavet alle de indledende test? Hormon, ægreserver, hiv osv... Det tager lige et stykke tid, at få skyllet æggelederen igennem og alt det der...
Ønsker jer god vind med projektet - det kan være en hård nyser, men vi håber jo alle på den lykkelige slutning..
Anmeld