Hospital eller privat klinik???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
18 svar
3 synes godt om
6. juli 2014

Mette0105

Min kæreste og jeg skal ringe til lægen imorgen og få en henvisning ! Men kan ikke finde ud af om jeg skal få en henvisning til Herlev hospital eller en privat klinik? Er der nogle der har erfaringer med dette?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

(august)

Hej

Vi fik en henvisning til Riget og var utrolig glade for det. Samtidig valgte vi i de sidste  par forsøg at få akupunktur til at stimulere slimhinderne på privatklinik og det fungerede upåklageligt.

Anmeld

6. juli 2014

Miss BananaHammock

Mette0105 skriver:

Min kæreste og jeg skal ringe til lægen imorgen og få en henvisning ! Men kan ikke finde ud af om jeg skal få en henvisning til Herlev hospital eller en privat klinik? Er der nogle der har erfaringer med dette?? 

Kan desværre ikke hjælpe med Herlev, da vi bor i Jylland, men vi har fået en søn gennem det offentlige og er i gang med nr. 2 og har absolut ingen klager.

Men skal man ikke selv betale i det private? Også selvom det er nr. 1? For så skal du være opmærksom på den høje pris!

Anmeld

6. juli 2014

modesty

Medmindre I vil betale en mindre formue, så skal I vælge offentligt. Og de er ligeså dygtige, så der er ingen forskel på den front.

Kender ikke til Herlev, men var på Riget og det var top god behandling.

Anmeld

6. juli 2014

Mette0105

Hvor lang tid gik der fra i havde fået henvisningen til man begyndte med insimineringen?

Anmeld

6. juli 2014

Miss BananaHammock

Mette0105 skriver:

Hvor lang tid gik der fra i havde fået henvisningen til man begyndte med insimineringen?

5 måneder mener jeg der gik. Og så blev vi afvist første cyklus fordi der var for mange der havde tilmeldt sig på samme tid. Har hørt at det er meget forskellige fra klinik til klinik, hvor lang tid der går. Kommer an på hvor travlt de har.

Anmeld

6. juli 2014

Nov26

Vores søn på snart 3 er lavet på herlev, synes de var super søde og professionelle. 

Vores datter er lavet hos copenhagen fertility center, hvor de også er super søde professionelle og de har en god humor (hvis man er til den slags)

Mener ikke man selv skal betale i det private hvis begge er henvist og det er inseminering

Anmeld

6. juli 2014

Mette0105

Nov26 hvor lang tid var forløbet? Var det "hurtigst" på Herlev eller Copenhagen? Hvordan var forløbene?

Anmeld

6. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mette0105 skriver:

Nov26 hvor lang tid var forløbet? Var det "hurtigst" på Herlev eller Copenhagen? Hvordan var forløbene?

Hvis nov26 skal se at du stiller hende et spørgsmål skal du trykke på "besvar indlæg" ud for hendes indlæg

Anmeld

6. juli 2014

Mette0105

mor:) skriver:

Hvis nov26 skal se at du stiller hende et spørgsmål skal du trykke på "besvar indlæg" ud for hendes indlæg

Tak vil jeg prøve :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.