Hjælp, virkelig hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Tak for alt jeres kritik, det sætter jeg stor pris på mange tak skal i have.. Havde det været ham der havde skrevet, havde i så byttet om på kønnet at kritisere, eller er det bare mig??? 

Jeg havde givet fuldstændig det samme svar hvis du havde været en mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Tak for alt jeres kritik, det sætter jeg stor pris på mange tak skal i have.. Havde det været ham der havde skrevet, havde i så byttet om på kønnet at kritisere, eller er det bare mig??? 

Vil altid give det samme råd, mand som kvinde, i denne situation, man kan ikke forlange andre mennesker ændre deres personlighed bare fordi man lige synes de skulle være mere som en selv. Man kan ændre på sig selv hvis man har lyst, men man skal ikke lade sig presse til det af en kæreste.

Anmeld

5. juli 2014

Fumbo

Er helt enig med de andre i den her tråd.  

Og ja rådet fra mig er det samme om det var dig eller ham der skrev. 

Man kan og skal ikke ændre på sin partner, selvfølgelig skal man lave nogle ting sammen men bestemt ikke alt. Og det er vigtigt man kan lave ting uden hinanden, enten selv eller sammen med ens venner. 

Sådan fungerer det i hvert fald herhjemme 

Anmeld

5. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det lyder som om i har et afhængighedsforhold. Jeg vil råde dig til at du starter til noget sport/ får dig nogle hobbyer eller lignende så du kan få nogle venner du kan komme ud med. 

Din kæreste har jo ikke ændret sig. Han er den samme han hele tiden har været, men det er ikke nok længere, da suset/ det nye ikke er der mere. 

Anmeld

6. juli 2014

dpb

Anonym skriver:

Feks igår og Idag, ville jeg have lavet pandekager sammen med ham, men han gider ikke.. Han gider stort set ingenting! I starten var han altid med til at lave mad og gøre rent, men sådan er det overhovedet ikke længere :-( 

Jeg er primært af samme holdning som de øvrige her i tråden

Vi er ikke alle ens, og man kan ikke ændre på hinandens interesser osv.

Herhjemme er det mig der ikke gider at lave mad, så det står herren i huset primært for. Han gider ikke rengøring (eller har skyklapper på i forhold til rod) så det er primært mig der står for det. Og sådan findes der flere eksempler. Desuden er der ofte forskel på hvordan man er i starten mens man kun har øje for hinanden, men når hverdagen banker på så går noget af glansen nogle gange lidt af...

Men tænker lidt at hvis du gerne vil lave pandekager, hvorfor laver du så ikke bare pandekager ?? Han vil vel gerne være med til at spise dem og så kan i hygge lidt mens i spiser dem 

Kunne i evt. ikke finde en film I begge gider se, enten hjemme eller i biografen?? hvis du kunne få ham lokket i biografen er det vel lidt win/win, da I så også kommer lidt ud...

Jeg vil som en del af de andre også anbefale at I kommer ud hver for sig og laver noget med venner/veninder uden hinanden.

jeg vil så heller ikke ud fra det du har skrevet kalde din forlovede for utilregnelig, nærmere temmelig vægelsindet...

Men grundlæggende set så er det svært at komme med gode råd når man ikke kender jer og jeres situation... altså arbejder i begge, studere eller ??? bor I, i hus eller lejlighed osv.

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.