modesty skriver:
Jeg kan ikke se hvordan det ville kunne hjælpe dig med en skilsmisse. De problemer du nævner, har intet med dit ægteskab at gøre, men med dig selv.
Dit indlæg går ikke rigtigt i dybden med dine følelser og tanker, eller forklarer situationen i detaljer, så det er svært at sige hvad årsagen til dine problemer er.
Er det forstået korrekt som at du ikke kan overskue at være alene med børnene? Hvordan udmønter det sig? Er det også praktiske opgaver som indkøb og madlavning o.s.v. du ikke kan overskue? Tager din mand over når du ikke kan rumme mere, eller hvordan?
Jeg tænker lidt at den psykolog du har gået til, nok ikke har været den helt rigtige for dig...
Jeg har gået hos flere psykologer og lifecoaches - det har givet noget, men det er svært at holde fast!
I virkeligheden går det fint at være alene med ungerne. Pt er jeg på barsel og min mand har været arbejdsløs siden maj. Det er her at det rigtig er eskaleret. Det er som om, at når jeg er rundt om ham, så overlader jeg alt til ham, men når han ik er der, så fungerer tingene jo fint! Jeg kan ik forstå hvorfor jeg er sådan!
Anmeld