Jeg er simpelthen sådan i tvivl. Sagen er den at jeg har været sammen med min mand i 10 år. Sammen har vi to børn!
Jeg elsker ham overalt på jorden og respekterer ham virkelig - eller det gør jeg måske i virkeligheden ikke så meget, for behandler ham ikke altid lige godt.
Han er en god far, men har den sidste tid været temmelig presset og er derfor blevet lidt af en muggen røv

Samtidig synes jeg selv, at jeg har en masse issues! Jeg kan simpelthen ikke slappe af - mit hoved kører rundt konstant! Selv når jeg burde være dybt optaget af mine børn, er min hjerne hele tiden et andet sted - jeg er aldrig tilstede i nuet!
Jeg tror at folk udefra, tænker at vi lever et godt liv med styr på tingene, velopdragne børn osv, men det er bare slet ikke sådan jeg i virkeligheden har det!
Jeg har tidligere gået til psykolog (af flere omgange) og coach, men lige lidt hjælper det! Jeg er stadig fraværende!
Jeg begrænser min mand i at være social, fordi jeg ikke selv kan magte hverdagen - kan slet ikke rumme det!
Nu tænker jeg så, om vi burde skilles. Om det ville være bedst for alle parter!? Har drøftet det med min mand, som afviser det blank. Men jeg er ked af det og føler mig tom indeni!
Tror i at det ville hjælpe at blive skilt? Og at jeg skulle klare at stå på egne ben?
Anmeld