Gravide kvinder er et helvede at leve sammen med.
I bund og grund handler det om kommunikation, det og så forventningsafstemning; hvad forventer i af hinanden som kærester, som par, som kommende forældre.
Han har sikkert brug for at vide, at rationalitet er en luksus som ikke er gravide forundt. Italesæt jeres frustationer og behov, og tal om hvad den nuværende situation gør ved jer, og sørg for at få landet jeres konflikter hver gang, det sgu det vigtigste!!
Det har vi heldigvis altid været gode til, at sørge for at få snakket tingene ud, så der ikke er nogen sure miner. Men lige i tiden er det bare som om, at det hele er glemt dagen efter, når en af os bliver sur over noget nyt og alt det, vi har snakket igennem og f.eks. lovet hinanden er ligegyldigt igen.
Og ja, jeg kan sagtens sætte mig ind i at gravide kvinder er er helvede at leve sammen med.. Ingen tvivl der. Ved såmænd godt, at jeg er blevet mere besværlig, egoistisk og hysterisk
Men det er dælme også et helvede for en kvinde at gå igennem en graviditet med kvalme, opkast, ubeskrivelige rygsmerter, plukveer, strækmærker osv. osv. osv. uden at føle støtte fra den person, man elsker allerhøjest.
Anmeld