Næsten 5 års kamp er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2014

Tip!

Leneur skriver:

Tak ja er helt høj og god weekend til jer også...

Jeg husker tydeligt den dag jeg fik dommen... Så fantastisk.. Kampen var vundet, og der faldte ro over mig..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Clisolka

Leneur skriver:

Vil bare lige sige til jer der har fulgt med, at jeg netop i dag har fået dom på at jeg har den fulde forældremyndighed over min datter. Har været tæt på at give op mange gange, fordi det har taget så lang tid men har ikke fortrudt at jeg er blevet ved med at kæmpe for min datter og i dag kom belønningen endelig. Aldrig mere skal idioten bestemme hvad vi må og ikke må og ved i hvad jeg er? Træt men LYKKELIG

Hvor er det en fantastisk nyhed!! 

Anmeld

4. juli 2014

LinLin

Tillykke!

Anmeld

4. juli 2014

Ayasmor

Leneur skriver:

Vil bare lige sige til jer der har fulgt med, at jeg netop i dag har fået dom på at jeg har den fulde forældremyndighed over min datter. Har været tæt på at give op mange gange, fordi det har taget så lang tid men har ikke fortrudt at jeg er blevet ved med at kæmpe for min datter og i dag kom belønningen endelig. Aldrig mere skal idioten bestemme hvad vi må og ikke må og ved i hvad jeg er? Træt men LYKKELIG

Sikke en fantastisk nyhed Det er virkelig dejligt for jer. Nu kan du fremover eks. bestille rejser og forny din datters pas uden at skulle igennem en kamp på grund af en afstumpet mand

Yay!!! Glædelig sommer til jer

Anmeld

4. juli 2014

charthys

Åh, hvor ville jeg dog ønske at det var mig...

STORT tillykke til jer :-D

Anmeld

4. juli 2014

Loa

Fedt fedt fedt for jer!!!!

Synes godt nok også du har kæmpet rigeligt for det!

- total dumt spørgsmål, men når du nu får fuld forældremyndighed, kan du så aldrig "miste" den igen?

Anmeld

4. juli 2014

klmf

Stort tillykke  Helt skørt han fik så mange chancer, men godt fornuften endelig sejrede. God sommer til dig og tøsen ;-)

Anmeld

5. juli 2014

Newsence

Loa skriver:

Fedt fedt fedt for jer!!!!

Synes godt nok også du har kæmpet rigeligt for det!

- total dumt spørgsmål, men når du nu får fuld forældremyndighed, kan du så aldrig "miste" den igen?

Faren kan altid søge om delt forældremyndighed så i princippet kan man godt miste den igen, men sådan som denne mand har været er sandsynligheden for han får lov nok meget lille, men helt teoretisk så er intet sikkert før barnet er fyldt 18...

Men stort tillykke til ts
Flot kæmpet

Anmeld

6. juli 2014

serinasmor

Leneur skriver:

Stort tillykke

Det har været en lang og sej kamp... Men det er det værd

Håber i fejrer det med god mad og en stor is

Anmeld

6. juli 2014

Mutti2B

Stort tillykke . Jeg har jo været herinde de sidste mange år og fulgt din kamp, så jeg er så glad for at du endelig kan slappe af og nyde din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.