Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoartilMarc skriver: Stort tillykke med det
Stort tillykke med det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
Noahmor skriver: Tillykke med sejren. Han mødte vel heller ikke op denne gang?
Tillykke med sejren. Han mødte vel heller ikke op denne gang?
Sikke en lettelse. Stort tillykke til både dig og din pige.
Husk at passe godt på dig selv den næste tid. Du har været meget igennem og du har skulle holde dig selv oppe. Nu kan gassen godt gå af ballonen. Så forkæl jer selv og giv dig selv tid til det der måske kommer.
Mor og meget mere skriver: Endelig! Stort tillykke.
Endelig! Stort tillykke.
Tillykke med det
Så er det ned og få bestilt det pas...
Rockertand skriver: Tillykke
Tillykke
Leneur skriver: Lige så snart jeg har det på skrift, får vi lavet et pas, for tænk nu hvis han anker. Håber på en afbudsrejse til efteråret, da vi har planlagt ferie herhjemme, da jeg troede der ville gå mindst 3 uger endnu men dommeren gad ikke efterlyse ham og så tager vi 14 dage sydpå til næste år og tak...
Lige så snart jeg har det på skrift, får vi lavet et pas, for tænk nu hvis han anker. Håber på en afbudsrejse til efteråret, da vi har planlagt ferie herhjemme, da jeg troede der ville gå mindst 3 uger endnu men dommeren gad ikke efterlyse ham og så tager vi 14 dage sydpå til næste år og tak...
Nej hvor fantastisk. Lyder som en dommer som har sat sig ind i at manden er ligeglad, og han ikke skal have flere chancer...
Jeg håber i får en fantastisk sommerferie, og en endnu mere vidunderlig rejse til efteråret....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128