YAY.. fik lov til at nupse billeder af Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2014

Kamulla

Leonora skriver:

Sikke en skøn dreng du har

Jeg har taget korn billeder af mine tøser de sidste 3 år.
Her er de nyeste / elsker bare det lys som kornet giver

ja kornmarkerne er bare skønne, har fotograferet en gravid i en kornmark, og hold da op nogle dejlige billeder det blev til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Tildemor

Kamulla skriver:

det er ellers LÆNGE siden.. ikke siden.. hmm... efterårsferien jeg sidst fik lov til det.. var det ikke halloween deromkring???

nå... men nu da Pernilleoglouis har flashet 3 af de mange billeder jeg fik fornøjelsen af at tage idag, vil jeg da også liiige vise lidt af dem jeg fik af Noah på turen hjem.. der cyklede vi nemlig forbi en mark

Men Noah havde altså hverken fået sat hår eller var dressed to impress haha.. men skøn er han jo any way

Åh en køn dreng  

Anmeld

10. august 2014

Kamulla

Tildemor skriver:

Åh en køn dreng  

mange tak

Anmeld

4. september 2014

Camulla

Kamulla skriver:

det er ellers LÆNGE siden.. ikke siden.. hmm... efterårsferien jeg sidst fik lov til det.. var det ikke halloween deromkring???

nå... men nu da Pernilleoglouis har flashet 3 af de mange billeder jeg fik fornøjelsen af at tage idag, vil jeg da også liiige vise lidt af dem jeg fik af Noah på turen hjem.. der cyklede vi nemlig forbi en mark

Men Noah havde altså hverken fået sat hår eller var dressed to impress haha.. men skøn er han jo any way

WOW! Er især vild med sort/hvid billedet... Han er så lækker altså! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.