YAY.. fik lov til at nupse billeder af Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.293 visninger
23 svar
36 synes godt om
3. juli 2014

Kamulla

det er ellers LÆNGE siden.. ikke siden.. hmm... efterårsferien jeg sidst fik lov til det.. var det ikke halloween deromkring???

nå... men nu da Pernilleoglouis har flashet 3 af de mange billeder jeg fik fornøjelsen af at tage idag, vil jeg da også liiige vise lidt af dem jeg fik af Noah på turen hjem.. der cyklede vi nemlig forbi en mark

Men Noah havde altså hverken fået sat hår eller var dressed to impress haha.. men skøn er han jo any way
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

liten-mamma

Kamulla skriver:

det er ellers LÆNGE siden.. ikke siden.. hmm... efterårsferien jeg sidst fik lov til det.. var det ikke halloween deromkring???

nå... men nu da Pernilleoglouis har flashet 3 af de mange billeder jeg fik fornøjelsen af at tage idag, vil jeg da også liiige vise lidt af dem jeg fik af Noah på turen hjem.. der cyklede vi nemlig forbi en mark

Men Noah havde altså hverken fået sat hår eller var dressed to impress haha.. men skøn er han jo any way

Han er simpelthen den smukkeste dreng! Sikke nogle gode billeder

Anmeld

3. juli 2014

Kamulla

liten-mamma skriver:

Han er simpelthen den smukkeste dreng! Sikke nogle gode billeder

tusind tak er også helt glad for jeg fik lov... hehe... har ingen nyere, og går og venter på dem som prof fotografer har taget når han er på job, men der kan man jo vente længe

Anmeld

3. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Kamulla skriver:

Han er da i den grad velklædt - ikke en plet at se på blusen med de kridhvide striber - det er næsten naturstridigt 

Anmeld

3. juli 2014

Kamulla

Mor og meget mere skriver:

Han er da i den grad velklædt - ikke en plet at se på blusen med de kridhvide striber - det er næsten naturstridigt 

haha der er faktisk pletter på, og efter vi havde været ude og fotografere Pernille og hendes søn, var han meget beskidt.. han kravlede nemlig rundt på "klitterne"/ jorden rundt om mosen... hehe er bare heldig det er kamufleret bag kornene

Anmeld

4. juli 2014

liten-mamma

Kamulla skriver:

tusind tak er også helt glad for jeg fik lov... hehe... har ingen nyere, og går og venter på dem som prof fotografer har taget når han er på job, men der kan man jo vente længe

Ja man kan nemlig desværre vente længe, men så er det jo godt at du er så dygtig til at tage billeder og at lille manden giver dig lov 

Anmeld

4. juli 2014

asff

Kamulla skriver:

Han er SÅDAN en smuk dreng! Det er helt vildt!

Anmeld

4. juli 2014

MyLove E

Kamulla skriver:

Helt fantastiske billeder Han ligner en dreng med masse krudt, fis og ballade i

Ja og smuk er han også

Anmeld

4. juli 2014

Kamulla

liten-mamma skriver:

Ja man kan nemlig desværre vente længe, men så er det jo godt at du er så dygtig til at tage billeder og at lille manden giver dig lov 

Mange tak.. Ja det behager ikke moderen at skulle vente så længe når hun er van ril at få lov.. Men så har jeg nogle på mobilen istedet... Mine kan så ikke måle sig med dem han fik taget på sit forrige fotojob.. Hold nu op det var flotte altså.. Dem glæder jeg mig virkelig til at modtage

Anmeld

4. juli 2014

Kamulla

asff skriver:

Han er SÅDAN en smuk dreng! Det er helt vildt!

Tusind tak.. Er dog ikke vild med hvordan frisøren har klippet ham... For kort o toppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.