Hm.. Har han ret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres input. Dog bliver han hverken dum eller noget andet (heldigvis) 

Jeg skal ikke presse mig selv til, at have sex vil jeg så sige til mit forsvar, men jeg føler, at han faktisk kun vil have sex nogle gange.. 

Han er den sødeste og mest kærligeste fyr jeg noglesinde har mødt. 

Men.. Han må altså vente til jeg har lyst.. Jeg er ikke en af de piger, der bare skal have sex, som mange andre.. Jeg har sex hvis jeg har lyst og sådan er det.. 

Men igen, har han ret i at han kan tillade sig at sige han går fra mig hvis han skal vente flere måneder??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Mange tak for alle jeres input. Dog bliver han hverken dum eller noget andet (heldigvis) 

Jeg skal ikke presse mig selv til, at have sex vil jeg så sige til mit forsvar, men jeg føler, at han faktisk kun vil have sex nogle gange.. 

Men.. Han må altså vente til jeg har lyst.. Jeg er ikke en af de piger, der bare skal have sex, som mange andre.. Jeg har sex hvis jeg har lyst og sådan er det.. 

Men igen, har han ret i at han kan tillade sig at sige han går fra mig hvis han skal vente flere måneder??? 

Igen: Der er ingen lov om dette. Men han har ret til at sige, at han ikke kan se sig selv i et forhold, hvor der går flere måneder imellem, at I har sex. 

Anmeld

4. juli 2014

2721

Anonym skriver:

Selvfølgelig har han ret til det.
Hvis det for ham er en meget vigtig del af en parforhold, som han føler han ikke kan og vil undvære i længere perioder, så står det da ham frit for at gå sin vej.
Om det er moralsk rigtig eller ej skal jeg ikke udtale mig om.

Så er det jo så op til dig at finde ud af om du har lyst til at være i et forhold hvor risikoen er der for at blive forladt hvis du i en længere periode ikke har lyst til sex.

Anmeld

4. juli 2014

Rasta(wo)man

Anonym skriver:

Hej, jeg står i den situation, at min forlovede fortæller mig, at hvis der går for lang tid med, at vi har sex igen, går han fra mig - for det høre med til et forhold. Det er rigtigt, men er det ikke liiiige i overkanten, at sige han vil gå fra mig, hvis han elsker mig? Jeg tænker, hvis han virkelig elsker mig, kan han vel forhelvede vente nogle måneder på, at jeg måske har lyst igen.. Vi har været sammen i 14 måneder.. 

Gode råd og meninger søges  

Meget kort: din krop. Dine regler. Uden undtagelse. Altid !!!

kram

Anmeld

4. juli 2014

Lukas&Liam<3

Jeg forstår ham godt, hvis han ikke kan leve med det som det er nu kan han jo lige så godt smutte så hurtigt som muligt.

Kan godt være han elsker dig men han har åbenbart brug for at få tilfredstillet et behov som du åbenbart ikke kan og skal han virkelig leve med det?

Anmeld

4. juli 2014

S*DD

Mor og meget mere skriver:

Igen: Der er ingen lov om dette. Men han har ret til at sige, at han ikke kan se sig selv i et forhold, hvor der går flere måneder imellem, at I har sex. 

Ja det vil jeg mene han godt kan sige. 

Min ekskæreste havde heller ikke den store lyst til sex. Jeg har et stort behov, eller i hvert fald normalt behov. Og der meldte jeg ud efter en rum tid,  at jeg har brug for sex. Sex giver mig bekræftelse på at jeg er elsket af ham, og så er det bare sindssygt dejligt. 

Han kunne ikke give mig mere grundet lysten, og det fungerede bare ikke for mig så.. Så vi gik hver til sit. 

Anmeld

4. juli 2014

S*DD

Dolowy skriver:

Ja det vil jeg mene han godt kan sige. 

Min ekskæreste havde heller ikke den store lyst til sex. Jeg har et stort behov, eller i hvert fald normalt behov. Og der meldte jeg ud efter en rum tid,  at jeg har brug for sex. Sex giver mig bekræftelse på at jeg er elsket af ham, og så er det bare sindssygt dejligt. 

Han kunne ikke give mig mere grundet lysten, og det fungerede bare ikke for mig så.. Så vi gik hver til sit. 

Men når det er sagt, skal du heller ikke have sex hvis lysten slet ikke er der, eller den heller ikke kommer hvis i starter på noget. 

Men så må man indse at det ikke går, hvis jeres forventninger omkring sex er så forskellige. 

Anmeld

4. juli 2014

CaWi

Hvis ikke han føler du kan give ham det han har brug for, ja så har han da ret til at gå sin vej.

Han har stort/normalt sex behov. Du har et lille sex behov.
I min verden er de to ting svære at forene, da der altid vil være en der skal gå på kompromis.
Du holder på dit, han på sit.
Så er det bedste vel at skilles, inden en af jer gør noget i senere vil fortryde.

Anmeld

4. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg synes ikke det er fair at bruge det som en trussel sådan som du sætter det op lige der...

Men på den anden side tror jeg måske det handler ligeså meget om at han prøver at fortælle dig åbent og ærligt hvordan han har det fremfor at det bliver et problem senere i forholdet...

At hans ordvalg så måske ikke lige er det bedst valgte har noget at gøre med at det måske er svært for ham at sætte ord på følelserne...

Overvej at snakke med ham om det, spørg ham om hvordan han mener det...

Anmeld

4. juli 2014

fo82

Anonym skriver:

Ja det har han da.... Lige så vel som du ikke skal give ham sex hvis du ikke har lyst.

Jeg mener faktisk at have læst et sted at mænd oplever decideret fysisk ubehag når de ikke får udløsning i en længere periode.

i står i en situation hvor ingen af jer kan/vil give jer, så jeg ville overveje om man ikke bare skulle ende det.

og så tænker jeg; tænder du overhovedet på den mand??? Seriøst? At gå flere måneder uden at fyre den af på lagnerne sammen - så kan man da bedre snakke om venskab hvis der ikke er noget medicinsk galt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.