Hm.. Har han ret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
19 svar
27 synes godt om
3. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej, jeg står i den situation, at min forlovede fortæller mig, at hvis der går for lang tid med, at vi har sex igen, går han fra mig - for det høre med til et forhold. Det er rigtigt, men er det ikke liiiige i overkanten, at sige han vil gå fra mig, hvis han elsker mig? Jeg tænker, hvis han virkelig elsker mig, kan han vel forhelvede vente nogle måneder på, at jeg måske har lyst igen.. Vi har været sammen i 14 måneder.. 

Gode råd og meninger søges  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Loan

I burde stadig være forholdvis nyforelskede i hinanden, og det lyder til han allerede venter meget længe imellem, og flere måneder på du får lyst igen?

Er det så ikke bedre at slippe ham fri end han går andet sted hen bag om din ryg fordi du ikke kan/vil tilfredsstille hans behov?

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Han får sex forholdsvis en gang om ugen, flere gange, hvis jeg er meeeeget liderlig (specielt i mens perioderne)

ellers er det højste 14 dage ca han har ventet ..

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Nu ville jeg så bare høre, har han ret eller er jeg bare forkert på den med, at sådan noget siger man ikke bare??? Hvis han elsker ham..

Anmeld

3. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hej, jeg står i den situation, at min forlovede fortæller mig, at hvis der går for lang tid med, at vi har sex igen, går han fra mig - for det høre med til et forhold. Det er rigtigt, men er det ikke liiiige i overkanten, at sige han vil gå fra mig, hvis han elsker mig? Jeg tænker, hvis han virkelig elsker mig, kan han vel forhelvede vente nogle måneder på, at jeg måske har lyst igen.. Vi har været sammen i 14 måneder.. 

Gode råd og meninger søges  

Efter bare 14 måneder tyder det ikke godt, at du forventer at skulle bruge flere måneder på at få lyst igen. Ingen skal lade sig presse til sex, og der kan jo være helt særlige årsager til din manglende lyst - men omvendt er der ikke basis for et godt forhold, hvis jeres lyst allerede nu er så forskellig. Jeg ville ærligt talt føle mig utryg og overset, hvis min mand ikke begærede mig i månedsvis. 

Anmeld

3. juli 2014

Loan

Så synes jeg det en lige hård nok melding at give, men mænd er meget forskellige hvad deres lyst angår. Men vil stadig give Mor ret, det virker ikke holdbart.

Anmeld

3. juli 2014

charthys

Anonym skriver:

Han får sex forholdsvis en gang om ugen, flere gange, hvis jeg er meeeeget liderlig (specielt i mens perioderne)

ellers er det højste 14 dage ca han har ventet ..

Se... Jeg har levet i næsten 10 år i et parforhold, hvor det var pga. dårlig samvittighed over for 'min stakkels' exmand at jeg gik i seng med ham, - eller fordi han blev den største kælling, eller et snotforkælet møgbarn, og ikke til at holde ud at være i nærheden af, hvis ikke jeg gik med i seng og tænkte på gud, konge og fædreland, som man siger. Og alle de dage der gik i de 10 år, hver eneste af dem var én dag for mange.

Man skal ALDRIG lade sig presse til at have sex, lige meget hvad grunden så måtte være. Jeg lider stadig under det psykiske pres jeg levede under, hver eneste gang jeg skal have (frivillig ;-)... ) sex med min skønne, skønne kæreste :-)

Hvis du lader dig tvinge nu til at gå i seng med idioten, for 'ellers forlader han dig', så er du ude på et skråplan af dimensioner.

Snak med ham, sig at han kan rende og hoppe, hvis han tror at han får noget på den dumme ved at true, er han mere end velkommen til at flytte, for det vil du bare ikke finde dig i, - og spørg ham så lige fra mig, hvad helvede han bilder sig ind!! ;-) ;-)

Indlevende og bekymrede kram fra charlotte

Anmeld

3. juli 2014

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Nu ville jeg så bare høre, har han ret eller er jeg bare forkert på den med, at sådan noget siger man ikke bare??? Hvis han elsker ham..

Forventer du, at der er en lov om dette? Det er jo fuldstændigt individuelt, hvordan man ser på det. 

Anmeld

3. juli 2014

Mor og meget mere

charthys skriver:

Se... Jeg har levet i næsten 10 år i et parforhold, hvor det var pga. dårlig samvittighed over for 'min stakkels' exmand at jeg gik i seng med ham, - eller fordi han blev den største kælling, eller et snotforkælet møgbarn, og ikke til at holde ud at være i nærheden af, hvis ikke jeg gik med i seng og tænkte på gud, konge og fædreland, som man siger. Og alle de dage der gik i de 10 år, hver eneste af dem var én dag for mange.

Man skal ALDRIG lade sig presse til at have sex, lige meget hvad grunden så måtte være. Jeg lider stadig under det psykiske pres jeg levede under, hver eneste gang jeg skal have (frivillig ;-)... ) sex med min skønne, skønne kæreste :-)

Hvis du lader dig tvinge nu til at gå i seng med idioten, for 'ellers forlader han dig', så er du ude på et skråplan af dimensioner.

Snak med ham, sig at han kan rende og hoppe, hvis han tror at han får noget på den dumme ved at true, er han mere end velkommen til at flytte, for det vil du bare ikke finde dig i, - og spørg ham så lige fra mig, hvad helvede han bilder sig ind!! ;-) ;-)

Indlevende og bekymrede kram fra charlotte

Man kunne jo også se det fra den anden side og tænke, at det er en voldsom afvisning, når ens relativt nye partner ikke forventer at få lyst før om flere måneder. Så er det måske ikke muligt at være optimistisk omkring et langvarigt forhold med begær og tilfredsstillelse. Du og din eksmand havde vel også, set i bakspejlet, gjort klogest i at erkende, at jeres forventninger var alt for forskellige, længe før. 

Anmeld

3. juli 2014

charthys

Mor og meget mere skriver:

Man kunne jo også se det fra den anden side og tænke, at det er en voldsom afvisning, når ens relativt nye partner ikke forventer at få lyst før om flere måneder. Så er det måske ikke muligt at være optimistisk omkring et langvarigt forhold med begær og tilfredsstillelse. Du og din eksmand havde vel også, set i bakspejlet, gjort klogest i at erkende, at jeres forventninger var alt for forskellige, længe før. 

fælles forventninger kan være meget godt, men tit er det som om at man får skyklapper på når man går ind i et forhold. Så ser man ikke problemerne før de bliver så store er man næsten er blevet væltet helt over ende.

Og jo, jeg ville også syntes det var bekymrende hvis det var MIG der ikke havde lyst til sex mere end hver 2-3 uge, for sådan er jeg jo normalt ikke. Omvendt set, er der jo nogen mennesker for hvem dette er helt normalt.

Så er det at kæresten i denne situation må gøre op med sig selv, - kan han leve med en gang hver 14 dag, uden at blive sur og dum, og helt 100% uden så meget som at tænke på at true, - eller skal han finde sig en der er mere på samme niveau som ham.

Lige børn leger bedst som man siger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.