Anonym skriver:
Han får sex forholdsvis en gang om ugen, flere gange, hvis jeg er meeeeget liderlig (specielt i mens perioderne)
ellers er det højste 14 dage ca han har ventet .. 
Se... Jeg har levet i næsten 10 år i et parforhold, hvor det var pga. dårlig samvittighed over for 'min stakkels' exmand at jeg gik i seng med ham, - eller fordi han blev den største kælling, eller et snotforkælet møgbarn, og ikke til at holde ud at være i nærheden af, hvis ikke jeg gik med i seng og tænkte på gud, konge og fædreland, som man siger. Og alle de dage der gik i de 10 år, hver eneste af dem var én dag for mange.
Man skal ALDRIG lade sig presse til at have sex, lige meget hvad grunden så måtte være. Jeg lider stadig under det psykiske pres jeg levede under, hver eneste gang jeg skal have (frivillig ;-)... ) sex med min skønne, skønne kæreste :-)
Hvis du lader dig tvinge nu til at gå i seng med idioten, for 'ellers forlader han dig', så er du ude på et skråplan af dimensioner.
Snak med ham, sig at han kan rende og hoppe, hvis han tror at han får noget på den dumme ved at true, er han mere end velkommen til at flytte, for det vil du bare ikke finde dig i, - og spørg ham så lige fra mig, hvad helvede han bilder sig ind!! ;-) ;-)
Indlevende og bekymrede kram fra charlotte
Anmeld