Nogen der er igang med at få hjælp til nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2014

Miia90

Miss BananaHammock skriver:

Ja pengene er sparet op i tilfældet af at det er den vej vi skal. Så det er heldigvis ikke en hovedpine vi behøver få. Jeg er også i sygeforsikring danmark, som giver rigtig stor tilskud.

Det må være hårdt hvis man brænder for et barn mere, men ikke har økonomien til behandlingen.

Vi har sparet noget sammen. Men slet ikke nok jeg er også i Danmark i gruppe 5 pt. Men må nok rykke til nr 1 for at få mest ud ad af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Miss BananaHammock

Miia90 skriver:

Vi har sparet noget sammen. Men slet ikke nok jeg er også i Danmark i gruppe 5 pt. Men må nok rykke til nr 1 for at få mest ud ad af det

Da vi var i behandling med den første, ramte vi det år hvor regeringen gjorde det til egenbetaling. Der var jeg i gruppe 2 og fik 100% betalt. Det koster selvfølgelig et væsentlig højere beløb i kontingent, men vi regnede på at det snildt kunne betale sig.

Men jeg har ikke sat mig ind i, om de 40-50.000 man giver i det private kun er behandlingen eller det også er med medicin.

Anmeld

4. juli 2014

Malene76

Miia90 skriver:

Som overskriften lyder...

Hvor hurtig blev i gravide anden gang?
Hvilke behandling?
Og hvor mange penge har i brugt ?

Jeg skal i gang efter sommerferien.. Vi har valgt at starte med iui- h som er gratis

Vi er i gang med hjælp til nr. 2. Eller det vil sige at vi holder pause nu fordi jeg fik en diskusprolaps i påsken, så jeg vil lige have det meget bedre med ryggen inden vi går i gang igen. Vi købte en pakke på 3 forsøg. De to første gav desværre intet resultat og så det med ryggen satte lige en stopper for det midlertidigt. Vi satser på at starte op igen til august eller september med det sidste forsøg.

vores søn på 2,5 er icis barn og det bliver den næste også.

held og lykke. 

Kh. Malene 

Anmeld

4. juli 2014

tweety2060

Miia90 skriver:

Fandme bare mange penge! Havde i dem alle sammen

Kan i så bruge det sidste forsøg en anden gang ..? Er i henvist af egen læge?

Ja det er helt vildt mange penge. .. vi lånte til det og husprojekt..... men vi ville nok aldrig blive gravide med insemination så vi valgte ...eller havde ikke så meget valg, ,privat klinik. Og det var prisen. ..
Vi kunne også have købt enkelte forsøg men det var 22000 pr forsøg med ekstra udgifter til fx frys mm.
Nej vi har brugt kontrakten men har mange fine æg i fryseren. ..

Anmeld

4. juli 2014

HopinWishin

Vi er også igang med nr 2..

Fik ÆL sprøjte (Ovitrelle) og skulle ha haft brugt vores sidste æg fra fryseren, men det gik desværre til ... =(

Så nu er vi igang på privatklinik, jeg har fået ÆL sprøjte (Pregnyl) og er blevet insemineret, skal teste på torsdag...

Anmeld

4. juli 2014

Nov26

Vi har lige fået nr 2 efter at have været i behandling i det private. Vi betalte pr forsøg og skulle bruge to icsi før det lykkedes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.