Nogen der er igang med at få hjælp til nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. juli 2014

Miia90

Som overskriften lyder...

Hvor hurtig blev i gravide anden gang?
Hvilke behandling?
Og hvor mange penge har i brugt ?

Jeg skal i gang efter sommerferien.. Vi har valgt at starte med iui- h som er gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

tweety2060

Er gravid nu med nummer 2... via det private og købte kontrakt på 3 forsøg =42000 + vi købte ekstra dyrkning på 2 forsøg. . + medicin
Hos os er inseminering ikk en mulighed
Pøj pøj med det

Anmeld

3. juli 2014

Miia90

Fandme bare mange penge! Havde i dem alle sammen

Kan i så bruge det sidste forsøg en anden gang ..? Er i henvist af egen læge?

Anmeld

3. juli 2014

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

Som overskriften lyder...

Hvor hurtig blev i gravide anden gang?
Hvilke behandling?
Og hvor mange penge har i brugt ?

Jeg skal i gang efter sommerferien.. Vi har valgt at starte med iui- h som er gratis

Er i samme båd som dig, vi starter også op igen efter sommerferien

Anmeld

3. juli 2014

Miia90

Britt88 skriver:

Er i samme båd som dig, vi starter også op igen efter sommerferien

Så kan vi følges ad

Hvilke behandling skal i ?

Og hvilke behandling blev den første lavet i? Fejler i noget ?

Anmeld

3. juli 2014

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

Så kan vi følges ad

Hvilke behandling skal i ?

Og hvilke behandling blev den første lavet i? Fejler i noget ?

IUI-h

Den første er lavet semi øko, efter 2 IUI forsøg uden held, var på hormoner til det 3. forsøg men det kunne ikke nås inden klinikken gik på ferie, så det blev bare til hjemmehygge hvilket gav pote

Jeg har for meget testosteron , men fejler egentlig ikke noget, men manden har moderat nedsat kvalitet

Hvad med jer ??

Anmeld

3. juli 2014

Miia90

Fantastisk for jer...

Jeg har det samme som dig, ellers er der intet
Da vi skulle have nr 1 var vi gennem 3 iui-h uden held og første hug ned ivf blev jeg gravid

Anmeld

3. juli 2014

Miss BananaHammock

Vi er lige startet op med nr. 2 - vi har 3 strå på frys. Jeg var på hormoner i juni, men det resulterede ikke i det forventede resultat, så forsøget blev afbrudt. Er istedet igang med et frysforsøg på naturlig cyklus og skal ringe lørdag for at høre om de små iglobasser har oplevet optøgningen også er der ÆO søndag.

Vi har "kun" brugt 800kr indtil videre, da det kun er medicinen vi betaler for, så længe vi har fryseæg. Hvis det ikke lykkes, skal vi i det private. IUI er heller ikke en mulighed for os, så det er hele turen med IVF og stor regning hvis det er. Håber på iglobasserne

Anmeld

3. juli 2014

Miia90

Miss BananaHammock skriver:

Vi er lige startet op med nr. 2 - vi har 3 strå på frys. Jeg var på hormoner i juni, men det resulterede ikke i det forventede resultat, så forsøget blev afbrudt. Er istedet igang med et frysforsøg på naturlig cyklus og skal ringe lørdag for at høre om de små iglobasser har oplevet optøgningen også er der ÆO søndag.

Vi har "kun" brugt 800kr indtil videre, da det kun er medicinen vi betaler for, så længe vi har fryseæg. Hvis det ikke lykkes, skal vi i det private. IUI er heller ikke en mulighed for os, så det er hele turen med IVF og stor regning hvis det er. Håber på iglobasserne

Har i råd til stor regning???

Anmeld

4. juli 2014

Miss BananaHammock

Miia90 skriver:

Har i råd til stor regning???

Ja pengene er sparet op i tilfældet af at det er den vej vi skal. Så det er heldigvis ikke en hovedpine vi behøver få. Jeg er også i sygeforsikring danmark, som giver rigtig stor tilskud.

Det må være hårdt hvis man brænder for et barn mere, men ikke har økonomien til behandlingen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.